ایرپاد نو اپل سازندگان سمعک را ورشکست می نماید!

به گزارش تعطیلات رو، زومیت نوشت: مارک گرمن، افشاگر خوش نام محصولات اپل، در خبرنامه هفتگی خود گفته است که به زودی نسل چهارم ایرپاد با چند ویژگی تازه معرفی خواهد شد.

ایرپاد نو اپل سازندگان سمعک را ورشکست می نماید!

به گفته گرمن، دو هدفون اپل ایرپاد نسل 4 در دسترس خواهد بود و اپل میخواهد آن ها را با ایرپاد 3 و ایرپاد 2 که همچنان به فروش می رسند، جایگزین کند.

افشاگر اپل می گوید شباهت زیادی که بین ایرپاد 2 و 3 وجود دارد، برای مشتریان گیج نماینده است و هنگامی که مدل ارزان تر را انتخاب می نمایند، روی عایدی اپل تأثیر می گذارند.

هدفون ایرپاد 4 دارای طراحی به روزشده ای خواهد بود و انتظار می رود این محصول تازه شبیه ترکیبی از مدل فعلی و ایرپاد پرو باشد. هنوز تعیین نیست که اپل از سَری های سیلیکونی استفاده خواهد نمود یا خیر.

قاب بازطراحی شده دارای اسپیکری برای هشدار Find My و درگاه شارژ USB-C به جای پورت لایتنینگ خواهد بود.

نسخه پرقدرت تر ایرپاد 4 سیستم حذف نویز فعال به همراه دارد که تا به امروز محدود به ایرپادز پرو بوده است و این امکان را به مشتریان می دهد تا این قابلیت را با قیمتی ارزان تر دریافت نمایند.

در یک به روزرسانی نرم افزاری که در سال بعد منتشر می گردد، اپل قابلیت یاری به شنوایی را اضافه خواهد نمود که به ایرپاد اجازه می دهد به عنوان سمعک بدون نسخه (OTC) جایگزین سمعک های سنتی گردد.

سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) در سال 2022 دسته سمعک های OTC را تأیید کرد که راه را برای بازاریابی هدفون اپل برای افراد مبتلا به کم شنوایی باز می نماید.

گرمن گفته است که اپل میخواهد به وسیله ایرپاد، آزمون های شنوایی ارائه دهد که به کاربران می گوید آیا دچار کاهش سطح شنوایی شده اند یا خیر.

AirPods 4 در سال 2024 و احتمالا همزمان با رونمایی از گوشی آیفون سری 16 در ماه سپتامبر (شهریور و مهر) رونمایی خواهد شد. در حال حاضر قیمت هدفون نسل چهارم اپل تعیین نشده است.

اپل بعلاوه برنامه ریزی برای نسخه تازه ایرپاد مکس در سال 2024 دارد، اما به روزرسانی تنها به رنگ های تازه و اضافه کردن درگاه شارژ USB-C محدود خواهد شد.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 27 آذر 1402 بروزرسانی: 27 آذر 1402 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 2368

به "ایرپاد نو اپل سازندگان سمعک را ورشکست می نماید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایرپاد نو اپل سازندگان سمعک را ورشکست می نماید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید