اینستاگرام برای قابلیت نو از پینترست الهام می گیرد!

به گزارش تعطیلات رو، دیجیاتو نوشت: با وجود این قابلیت، می توانید در پروفایل خود پست های گروه بندی شده موضوعی ایجاد کنید.

اینستاگرام برای قابلیت نو از پینترست الهام می گیرد!

اینستاگرام در حال کار روی ویژگی نوی است که احتمالاً Public Collections نام خواهد داشت و به کاربران اجازه می دهد تا پست های گروه بندی شده موضوعی را در پروفایل خود به اشتراک بگذارند. متا با توسعه این ویژگی ظاهراً میخواهد اینستاگرام را کمی به پلتفرم پینترست (Pinterest) نزدیک تر کند.

  • ترکیه ابرهای ما را می دزدد؛ پیچیده شدن صدای روایتی غیر علمی در عصر داده!

ابتدا الساندرو پالوزی در ماه سپتامبر به این ویژگی اشاره نموده بود. او تصویری را به اشتراک گذاشته بود که نشان می داد کاربران می توانند با وجود Public Collections، کالکشن های خود را بسازند و آن را فقط برای بعضی فالوورها یا تمام آن ها در دسترس قرار دهند. حالا این توسعه دهنده یک بار دیگر نیز پستی درباره آن منتشر نموده است که نشان می دهد اینستاگرام همچنان مشغول توسعه Public Collections است.

ساخت کالکشن در اینستاگرام

اسکرین شات صفحه ابتدایی معرفی این ویژگی را نشان می دهد. در توضیحات داخلی صفحه نیز گفته شده که کاربران می توانند با این ویژگی مجموعه هایی را به پروفایل خود اضافه نمایند.

ویژگی شبیه به Pinterest در حال توسعه به وسیله اینستاگرام به طور بالقوه باعث می گردد تا کاربران طیف گسترده تری از محتوا را دیدن نمایند و بعلاوه احتمال کشف سازندگان و ایده های نو به وسیله آن ها را افزایش می دهد.

البته اینکه ویژگی Public Collections اینستاگرام تا چه مقدار می تواند با پینترست رقابت کند، به نحوه استقبال کاربران و تولیدنمایندگان محتوا از این ویژگی بستگی دارد. با این حال، اگر متا آن را به شیوه مجذوب کننده و یکپارچه به پروفایل کاربران اضافه کند، احتمالاً افراد بیشتری را به خود جذب خواهد نمود. بعلاوه تمرکز پینترست بر کالکشن ها و پیداکردن محتواهای بصری نو برای کاربران همچنان می تواند نسبت به ویژگی اینستاگرام فزونی داشته باشد.

در نهایت باید اشاره نمود که این ویژگی هنوز در حال توسعه است و تعیین نیست چه زمانی در دسترس کاربران قرار می گیرد. بعلاوه کاملاً نمی توان انتظار داشت که نهایتاً کاربران به این ویژگی دسترسی پیدا نمایند.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 15 دی 1402 بروزرسانی: 15 دی 1402 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 2370

به "اینستاگرام برای قابلیت نو از پینترست الهام می گیرد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اینستاگرام برای قابلیت نو از پینترست الهام می گیرد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید