آموزش فعال در دوره کرونا؛ چشم اندازی روشن با تهیه سند راهبردی آموزشی

به گزارش تعطیلات رو، تهیه سند راهبردی (تقویم آموزشی) سال جدید، چشم ­انداز روشنی را پیش روی شرکت بیمه ما قرار داده است.

آموزش فعال در دوره کرونا؛ چشم اندازی روشن با تهیه سند راهبردی آموزشی

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از روابط عمومی بیمه ما، مدیر سرمایه انسانی و آموزش شرکت بیمه ما با اعلام این خبر گفت: تعامل سازنده با شورای نمایندگان شرکت در راستای برگزاری دوره های آموزشی و آنالیز و تایید نیازسنجی نمایندگان برای تهیه سند راهبردی(تقویم آموزشی) سال جدید، چشم­ انداز روشنی را پیش روی شرکت قرار داده است.

وی در ادامه اضافه کرد: اداره آموزش شرکت بیمه ما در دوره شیوع ویروس کرونا و لزوم آموزش برخط، به­ منظور حفظ سلامت پرسنل و نمایندگان شبکه فروش، با استفاده از ظرفیت های موجود و با برنامه ­ریزی کارشناسانه، با قدرت و انرژی بیشتر نسبت به ارائه خدمات آموزشی اقدام نموده است.

مدیر سرمایه انسانی و آموزش ضمن اشاره به برنامه های دردست اقدام این اداره گفت: آزمون ارزیابی پرسنل در زمینه های فنی و غیرفنی از آبان ماه امسال تا اردیبهشت ماه 1400 برگزار و برنامه­ های تکمیلی به منظور مدیریت دانش و بهبود مهارت های پرسنل جوان ارائه خواهد شد.

براساس این گزارش آموزش پرسنل شعب از ابتدای سال 99 تا 15 آبان ماه امسال، نزدیک به 6500 نفر ساعت در تمامی رشته های فنی (آموزش بیمه نامه های باربری، صدور و خسارت درمان، مهندسی، آتش سوزی، عمر و سرمایه گذاری و ...) و غیرفنی(آموزش بیمه نامه های اتکایی و امور اقتصادی) و برای نمایندگان در رشته های آتش سوزی، عمر و سرمایه گذاری و اتومبیل بوده است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 3 دی 1399 بروزرسانی: 3 دی 1399 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 1404

به "آموزش فعال در دوره کرونا؛ چشم اندازی روشن با تهیه سند راهبردی آموزشی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزش فعال در دوره کرونا؛ چشم اندازی روشن با تهیه سند راهبردی آموزشی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید