ائتلاف سعودی درباره حملات مداوم به صنعاء بیانیه ای صادر کرد

به گزارش تعطیلات رو، در حالی که در حملات ائتلاف سعودی به نقاطی در صنعاء بیش از 20 غیرنظامی کشته یا زخمی شده اند، ائتلاف مدعی زدن پایگاه های نظامی در این حملات شده است.

ائتلاف سعودی درباره حملات مداوم به صنعاء بیانیه ای صادر کرد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، ائتلاف متجاوز به یمن درباره حملات اخیر خود به نقاطی در صنعاء اطلاعیه ای صادر کرد.

بر اساس گزارش شبکه العربیه، ائتلاف سعودی مدعی شد: حملاتی هوایی به پایگاه ها و اردوگاه های شبه نظامیان حوثی در صنعاء انجام شد و در این حملات، مخازن (ذخایر تسلیحاتی) و سیستم ارتباطی پهپاد های حوثی ها در جبل النبی شعیب منهدم شد.

پایگاه خبری شبکه المسیره، نوشت: شمار قربانیان حمله دوشنبه شب جنگنده های ائتلاف سعودی - آمریکایی به محله اللیبی در شهرستان تعیین واقع در استان صنعاء به 12 شهید و 11 مجروح که بعضی از آن ها زن و کودک هستند، رسیده است و انتظار می رود که شمار قربانیان افزایش یابدبه ویژه که هنوز بعضی قربانیان در زیر آوار هستند و عملیات امدادرسانی به آن ها ادامه دارد.

ائتلاف سعودی که عملیات دیروز (دوشنبه) پیروز ارتش یمن علیه ابوظبی معروف به اعصار الیمن را برنتافت دست به این حملات سنگین علیه صنعاء زد.

یحیی سریع سخنگوی نیرو های مسلح یمن امروز (سه شنبه) درباره نوع موشک ها و پهپاد هایی که در عملیات دیروز علیه ابوظبی به کار گرفته شد، توضیحاتی داد.

وی در توییتر نوشت: موشک هایی که در عملیات إعصار الیمن (طوفان یمن) به کار گرفته شد موشک های بالدار از نوع قدس 2 هستند؛ پالایشگاه نفت در منطقه المصفح و فرودگاه ابوظبی با چهار موشک از این نوع هدف گرفته شدند.

سریع افزود: یک موشک بالستیک از نوع ذوالفقار نیز فرودگاه دبی را هدف گرفت. اما پهپاد های صماد 3 نیز تعدادی از اهداف مهم و حساس را هدف گرفتند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 اسفند 1400 بروزرسانی: 17 اسفند 1400 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 2047

به "ائتلاف سعودی درباره حملات مداوم به صنعاء بیانیه ای صادر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ائتلاف سعودی درباره حملات مداوم به صنعاء بیانیه ای صادر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید