تور گرجستان ارزان: اردوغان: پاشینیان به وسیله نخست وزیر گرجستان پیغام ملاقات فرستاده است

به گزارش تعطیلات رو، رئیس جمهور ترکیه گفت: نخست وزیر ارمنستان به وسیله همتای گرجستانی خود برای ملاقات و گفت وگو با من پیامی ارسال نموده است.

تور گرجستان ارزان: اردوغان: پاشینیان به وسیله نخست وزیر گرجستان پیغام ملاقات فرستاده است

با ما سفر کنید و با تور گرجستان ارزان از زیباترین کشور اروپا دیدن کنید و شهر زیبای تفلیس را ببینید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه پیش از سفر به آمریکا در نشست خبری که امروز یکشنبه انجام گرفت، با اشاره به حضورش در مجمع عمومی سازمان ملل گفت: ملاقاتهای دوجانبه زیادی با سران کشورهای مختلف خواهم داشت. بعلاوه با نمایندگان اقتصاد جهانی ترکیه و آمریکا ملاقات می کنم.

وی درباره شرایط مالی ترکیه و افزایش شدید قیمتها در این کشور هم گفت: اگر سو استفاده ای وجود داشته باشد وزرای مسئول به سرعت آن را پیگیری می نمایند، ما این ظلم را متوقف خواهیم کرد.

رئیس جمهور ترکیه ادامه داد: در بازرسی های خود از اماکن مختلف بخصوص فروشگاههای زنجیره ای، تفاوتهای قیمتی را از میان برخواهیم داشت.

اردوغان درباره شرایط کریدور ارتباطی بین نخجوان و جمهوری آذربایجان هم گفت: ما نگاه سلبی به مذاکرات و ملاقاتها نداریم. آنها باید با رویکرد مثبت گام بردارند. نیکول پاشینیان نخست وزیر ارمنستان برای ملاقات و مصاحبه با من، به وسیله نخست وزیر گرجستان پیغام داده است.

وی بعلاوه درباره اظهارات نخست وزیر یونان که گفته بود با سران ترکیه درباره موج پناهندگان هم عقیده هستم، گفت: با نخست وزیر یونان در آمریکا ملاقات خواهم کرد. ترکیه بنده هیچکس نیست. باید قدمهایی که از جانب طرف مقابلمان برداشته می گردد را ببینیم، اگر این گام ها را ببینیم بر مبنای آن تصمیم گرفته و رفتار خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 مهر 1400 بروزرسانی: 1 مهر 1400 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 1870

به "تور گرجستان ارزان: اردوغان: پاشینیان به وسیله نخست وزیر گرجستان پیغام ملاقات فرستاده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور گرجستان ارزان: اردوغان: پاشینیان به وسیله نخست وزیر گرجستان پیغام ملاقات فرستاده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید