اعتراف مفتی خطرناک داعش به وجود یک تامین کننده اقتصادی اش در انگلیس

به گزارش تعطیلات رو، یکی از مفتی های داعش که فتوای اسارت و تجاوز گروهی به دختران ایزدی را داده بود، گفته است که از یک تامین کننده اقتصادی در انگلیس پول دریافت نموده است.

اعتراف مفتی خطرناک داعش به وجود یک تامین کننده اقتصادی اش در انگلیس

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات انواع ویزای تحصیلی انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش ایسنا، شفاء النعمه، از خطرناک ترین اعضای داعش، نظریه پرداز و از مفتی های این گروه که خطرناک ترین و خونبارترین فتواها را صادر نموده به بازجویان گفته است که 6000 دلار از مردی با نام مستعار مصطفی النجماوی دریافت نموده است.

به گزارش روزنامه دیلی میل، شورای عالی قضایی عراق اخیرا اظهار کرد، النعمه به ملاقات با النجماوی در سفرش به مکه و دریافت پول از او در جریان این سفر اعتراف نموده است.

او در این خصوص گفته است: برای حج عمره به مکه سفر کردم و با ابومصطفی النجماوی ملاقات کردم. او اصالتا اهل موصل است ولی در لندن بزرگ شده است. ما درباره مسائل دینی صحبت کردیم و من شرایط موصل را برای او توضیح دادم و از جزییات نیروهای عراقی و ارتباطشان با آمریکایی ها گفتم.

وی اضافه کرد: ما درباره نقش فرقه های افراطگرا صحبت کردیم و او 6000 دلار پول به من داد و از من خواست این مبلغ را برای گروه های مسلح خرج کنم.

منابع امنیتی انگلیسی از وجود فردی به نام ابومصطفی النجماوی که در انگلیس فعالیت تروریستی دارد، مطلع نبوده اند اما اکنون درحال انجام تحقیقات درباره این شخص هستند.

دستگیری النعمه که فتواهایی در راستای توجیه حمله به روستاهای ایزدی و بردگی جنسی زنان و دختران این اقلیت صادر نموده، بزرگترین اقدام علیه داعش از زمان کشته شدن ابوبکر البغدادی، رهبر سابق این گروه در ماه اکتبر است.

او همچنین فتواهایی برای اخراج مسیحیان و تخریب بناهای تاریخی در سراسر عراق صادر نموده است.

منبع: عصر ایران
انتشار: 24 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 835

به "اعتراف مفتی خطرناک داعش به وجود یک تامین کننده اقتصادی اش در انگلیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتراف مفتی خطرناک داعش به وجود یک تامین کننده اقتصادی اش در انگلیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید