باچله : بایدن به توافقنامه پاریس بازمی شود

به گزارش تعطیلات رو، کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل چهارشنبه شنبه با استقبال از تعهدات بایدن گفت: رییس جمهوری منتخب آمریکا اولویت زیادی به حقوق بشر و به چند جانبه گرایی خواهد داد، و به توافق نامه پاریس، پیمان جهانی برای مبارزه با تغییر اقلیم، باز می شود.

باچله : بایدن به توافقنامه پاریس بازمی شود

با ما همراه باشید و با تور ارزان فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

از رویترز، میشل باچله در کنفرانس خبری گفت: وعده های جو بایدن رئیس جمهوری منتخب آمریکا برای متوقف کردن فرایند جدا کردن خانواده های مهاجران، رسیدگی به نژادپرستی سیستمی و تغییرات آب و هوایی امیدوار نماینده است و می تواند عقب نشینی های دوران دولت ترامپ را جبران کند.

به گفته کمیسر حقوق بشر سازمان ملل، دونالد ترامپ حقوق زنان، دگرباشان جنسی و مهاجران را لغو نموده و از چند جانبه گرایی عقب نشینی نموده است.

رییس جمهوری سابق شیلی گفت که او بایدن را می شناسد زیرا مسئولیت آمریکای لاتین در زمان خدمت به عنوان معاون رئیس جمهور باراک اوباما به او سپرده شده بود.

باچله اضافه نمود: بایدن مجموعه ای از وعده های امیدوار نماینده به عنوان مثال گسترش اقدامات تأخیرآمیز برای محافظت از ورود بچه ها، افزایش تعداد پناهندگان اسکان داده شده، خاتمه جدایی خانواده ها، خاتمه ساخت دیوار مرزی و انجام اصلاحات در سیستم پناهندگی را عنوان نموده است.

وی همچنین گفت که بایدن اولویت زیادی به حقوق بشر به چند جانبه گرایی خواهد داد، و به توافق نامه پاریس، پیمان جهانی برای مبارزه با تغییر اقلیم، باز می گردد.

باچله گفت که اگر این تعهدات اجرا گردد ، فکر می کنم تأثیر مثبتی بر حقوق بشر در ایالات متحده و جهانی داشته باشد.

وی تاکید نمود که آنها همچنین می توانند سیاست های اجرا شده در دولت ترامپ را که منجر به عقب گرد جدی در موضوع حقوق بشر از جمله حقوق زنان، مهاجران یا روزنامه نگاران شده بود را جبران نمایند.

باچله همچنین گفت که از اینکه پنج نفر از جمله یک زن قرار است تا 15 ژانویه (25 دی) پیش از شروع رسمی دولت بایدن در آمریکا اعدام شوند، اظهار تاسف می نماید.

دولت ترامپ پس از 17 سال توقف در اجرای حکم اعدام در اوایل امسال اجرای اعدام های در سطح فدرال را از سر گرفت. ، ایرنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 26 آذر 1399 بروزرسانی: 26 آذر 1399 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 1389

به "باچله : بایدن به توافقنامه پاریس بازمی شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باچله : بایدن به توافقنامه پاریس بازمی شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید