آنالیز مسائل کشاورزان و دامداران دشت ورامین با حضور نوش آبادى و وزیر جهاد کشاورزی، قول وزیر جهاد کشاورزی جهت سفر به دشت ورامین

به گزارش تعطیلات رو، خبرگزاری خبرنگاران- در جلسه ای که در وزارت جهاد کشاورزی با حضور کاظم خاوازی وزیر جهاد کشاورزی و حسین نوش آبادی نماینده مردم دشت ورامین در مجلس برگزار گردید، مسائل و مسائل کشاورزان و دامداران شهرستان های ورامین، پیشوا و قرچک، مورد آنالیز نهاده شد.

آنالیز مسائل کشاورزان و دامداران دشت ورامین با حضور نوش آبادى و وزیر جهاد کشاورزی، قول وزیر جهاد کشاورزی جهت سفر به دشت ورامین

از سفر با تور پاتایا تابستانی لذت ببرید و سواحل شگفت انگیز تایلند و مراکز خرید بسیار ارزان پاتایا را از دست ندهید.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران از تهران، حسین نوش آبادی نماینده مردم شهرستان های ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس در ابتدای این جلسه، با اشاره به اینکه شهرستان ورامین و پیشوا قطب کشاورزی و دامپروری استان تهران است و بخش عمده نیازهای غذایی پایتخت کشور، توسط این شهرستان ها تامین می گردد، خواهان توجه جدی مسئولان وزارت جهاد کشاورزی به این حوزه شد.

وی اضافه کرد: کاهش سهمیه نهاده های کشاورزی، دامی و گرانی سرسام آور کود، سم، واکسن، بذر، علوفه و سایر نیازهای دامداران، مرغداران و کشاورزان، باعث ایجاد مسائل جبران ناپذیری به این منطقه شده است و فریاد این قشر زحمت کش، کمتر به گوش مسئولان رسیده و روز به روز، این مسائل، کمر کشاورز و دامدار و مرغدار را بیشتر می شکند.

نماینده مردم دشت ورامین در مجلس با بیان این که شهرستان های ورامین و پیشوا علاوه بر فراوری غلات، گوشت قرمز و گوشت مرغ و تامین شیر و تخم مرغ استان تهران، موفقیت های خوبی در فراوری پسته و همچنین فراوری گل های زینتی داشته است ، مزیت ها و ظرفیت های بسیار بالای این منطقه را در حوزه صادرات غیر نفتی، حائز اهمیت دانست.

نوش آبادی بر ضرورت ایجاد پایانه صادراتی و ترمینال فرآوری پسته و کارخانجات تبدیلی را در دیار پانزده خرداد، تاکید نمود و اضافه کرد: از وزیر جهاد کشاورزی دعوت میکنیم، سفری به دشت ورامین داشته باشند تا از نزدیک در جریان مسائل و مسائل این منطقه قرار گیرند.

*قول وزیر جهاد کشاورزی جهت سفر به دشت ورامین

کاظم خاوازی، ضمن تشکر از بیان مسائل توسط نماینده این منطقه زحمت کش، اظهار امیدواری کرد به زودی بخش مهمی از مسائل مربوط به تامین نهاده های کشاورزی و دامی، مرتفع گردد و از پیشنهاد حسین نوش آبادی، در مورد ایجاد پایانه صادراتی محصولات کشاورزی و دامی در دشت ورامین، استقبال کرد.

وزیر جهاد کشاورزی ضمن دستور به معاونت مربوطه برای افزایش سهمیه نهاده های کشاورزی و دامی، قول داد در آینده نزدیک، سفری به شهرستان های ورامین، قرچک و پیشوا داشته باشد تا از نزدیک، در جریان مسائل ومسائل کشاورزان و دامداران قرار گیرند.

انتهای پیغام/0421071664

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 8 آذر 1399 بروزرسانی: 8 آذر 1399 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 1354

به "آنالیز مسائل کشاورزان و دامداران دشت ورامین با حضور نوش آبادى و وزیر جهاد کشاورزی، قول وزیر جهاد کشاورزی جهت سفر به دشت ورامین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز مسائل کشاورزان و دامداران دشت ورامین با حضور نوش آبادى و وزیر جهاد کشاورزی، قول وزیر جهاد کشاورزی جهت سفر به دشت ورامین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید