برگزاری اختتامیه جشنواره حرکت دانشگاه علم و صنعت ، انجام بیش از 250 فعالیت در دوران کرونا

به گزارش تعطیلات رو، اختتامیه نهمین دوره جشنواره حرکت دانشگاه علم و صنعت با تقدیر از فعالیت های برگزیده امروز، ششم آذر برگزار می گردد.

برگزاری اختتامیه جشنواره حرکت دانشگاه علم و صنعت ، انجام بیش از 250 فعالیت در دوران کرونا

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، اختتامیه نهمین دوره جشنواره حرکت دانشگاه علم وصنعت امروز روز پنج شنبه، 6 آذر با حضور مسئولان دانشگاه به صورت مجازی برگزار می گردد.

لازم به ذکر است تا کنون هشت دوره از جشنواره دانشگاهی حرکت در دانشگاه علم و صنعت ایران، در اردیبهشت ماه برگزار شده است که به دلیل شرایط خاص ایجاد شده برای دانشگاه و کشور بر اثر بیماری کرونا، نهایتاً نهمین جشنواره حرکت دانشگاه علم و صنعت ایران، دوم تا ششم آذرماه 1399 و به صورت مجازی برگزار می گردد.

در نهمین جشنواره دانشگاهی حرکت، فعالیت های دوره هجدهم انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه علم وصنعت شامل 19 انجمن علمی رشته ای و بین رشته ای دانشگاه علم و صنعت ایران در 16 حوزه رقابتی داوری خواهد شد.

این انجمن ها بیش از 600 فعالیت علمی در حوزه نشریه، کارگاه ها و کلاس های آموزشی، کتاب، اختراع، همکاری ها و فعالیت های پژوهشی، اردو ها و بازدید های علمی و ... در این دوره انجام داده اند که بیش از 250 فعالیت آن در دوران کرونا و به صورت مجازی اجرا شده است. آثار و فعالیت های برگزیده، برای جشنواره ملی حرکت وزارت علوم، ارسال خواهند شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 دی 1399 بروزرسانی: 7 دی 1399 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 1415

به "برگزاری اختتامیه جشنواره حرکت دانشگاه علم و صنعت ، انجام بیش از 250 فعالیت در دوران کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری اختتامیه جشنواره حرکت دانشگاه علم و صنعت ، انجام بیش از 250 فعالیت در دوران کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید