تداوم اعتراضات در لیبی با درخواست برکناری فائز السراج

به گزارش تعطیلات رو، اعتراضات در طرابلس، پایتخت لیبی و شهرهای غربی این کشور وارد چهارمین روز خود شد و این تظاهرات به منزل نخست وزیر دولت وفاق ملی رسید.

تداوم اعتراضات در لیبی با درخواست برکناری فائز السراج

به نقل از سایت شبکه خبری اسکای نیوز عربی، معترضان لیبیایی که خواهان برکناری فائز السراج، نخست وزیر دولت وفاق ملی لیبی هستند، از وزارت کشور خواستند تا اشخاص بازداشت شده در جریان تظاهرات را آزاد کنند.

تظاهرات شهروندان لیبیایی در اعتراض به وخامت اوضاع معیشتی به منزل فائز السراج در محله النوفلیین رسید.

حملات به معترضان در طرابلس مانع تداوم تظاهرات آنها در اعتراض به وخامت اوضاع معیشتی نشده و آنها خواهان سرنگونی دولت وفاق ملی لیبی هستند.

از سوی دیگر، رئیس شورای ریاستی لیبی با شماری از فرماندهان شاخه نظامی و سرویس امنیتی در طرابلس نشستی برگزار کرد و در جریان این نشست تصمیمی مبنی بر تمدید ممنوعیت رفت وآمد اتخاذ شد.

این تصمیم ساعاتی پس از حمله به منزل السراج گرفته شد.

ممنوعیت آمد وشد به مدت چهار روز از عصر روز چهارشنبه اجرا شد و مرزهای اداری شهرها بسته و رفت و آمد به آنجا ممنوع شده است.

شورای ریاستی لیبی اعلام کرد، شرایط منع تردد پس از انتها دوره نخست خود برای 10 روز دیگر هم تمدید می شود، اما به شکلی خواهد بود که از 9 صبح هر روز تا شش بعد از ظهر ادامه دارد و در روزهای جمعه و شنبه هر هفته 24 ساعته خواهد بود.

شورای ریاستی لیبی همچنین اعلام کرد که در این نشست به بررسی اوضاع امنیتی در تمامی مناطق طرابلس پرداخته شد و بر لزوم شناخت تمامی ابعاد تنش و آشوب های طرابلس و اجرای قوانین و ضوابط امنیتی به منظور حفظ سلامتی و امنیت شهروندان تاکید شده است. ، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 26 مهر 1399 بروزرسانی: 26 مهر 1399 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 1265

به "تداوم اعتراضات در لیبی با درخواست برکناری فائز السراج" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تداوم اعتراضات در لیبی با درخواست برکناری فائز السراج"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید