تداوم درگیریها در نزدیکی قره باغ، 21 غیرنظامی آذربایجان کشته شدند

به گزارش تعطیلات رو، به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، جمهوری آذربایجان روز چهارشنبه جمهوری همجوار خود، ارمنستان را به انجام یک حمله موشکی به منطقه مورد مناقشه قره باغ متهم کرد؛ حمله ای که به گفته مقامات باکو، تا به امروز 21 کشته و دهها زخمی برجای گذاشته است.

تداوم درگیریها در نزدیکی قره باغ، 21 غیرنظامی آذربایجان کشته شدند

جهت دریافت خدمات طرح باغ ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

اما جمهوری ارمنستان با رد این اتهام، نیروهای نظامی جمهوری آذربایجان را به اجرای حمله های جدید و مرگبار علیه مناطق شهری در قره باغ متهم کرد.

در عین حال، خبرگزاری ریا نووستی در گزارشی اظهار داشت که نیکول پاشینیان نخست وزیر ارمنستان استقرار نیروهای حفاظت مرزی روسیه در امتداد مرز ارمنستان با قره باغ را تأیید نموده است.

بنا به گزارش ریانووستی، پاشینیان در این باره گفت: هیچ مورد خاصی وجود ندارد. نیروهای حفاظت مرزی روسیه در مرز مشترک ارمنستان با ترکیه و ایران حضور داشتند… هم اکنون نیز به دلیل آخرین تحولات، نیروهای حفاظت مرزی روسیه در مرز شمال شرقی و شمال غربی ارمنستان حضور دارند.

لازم به ذکر است که حملات ادعایی روز چهارشنبه به رغم آتش بس مورد توافق دو طرف در روز یکشنبه انجام شده است؛ سومین آتش بسی که بلافاصله و تنها پس از گذشت چند دقیقه نقض شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 آبان 1399 بروزرسانی: 20 آبان 1399 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 1315

به "تداوم درگیریها در نزدیکی قره باغ، 21 غیرنظامی آذربایجان کشته شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تداوم درگیریها در نزدیکی قره باغ، 21 غیرنظامی آذربایجان کشته شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید