حضور یک وزیر و یک معاون وزیر در نمایشگاه هنر تدبیر

به گزارش تعطیلات رو، وزیر ورزش و جوانان و مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی تهران از نمایشگاه دستاوردهای دولت یازدهم دیدن کردند.

حضور یک وزیر و یک معاون وزیر در نمایشگاه هنر تدبیر

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی این نمایشگاه، محمود گودرزی - وزیر ورزش و جوانان - درباره نمایشگاه هنر تدبیر گفت: شکل ظاهری و چیدمان این دستاوردها بسیار خوب است و راهنمایانی که در این نمایشگاه حضور دارند، به طور جامع درباره چیدمان نمایشگاه هدایت می کردند. در این نمایشگاه تونلی احداث شده و گذر زمان را در دولت یازدهم نشان می دهد که توفیق ها، دستاوردها و عملکردی که این دولت در این مدت داشته به خوبی تعیین است.

او اظهار کرد: این نمایشگاه نشان می دهد در همه زمینه ها اعم از نفت، سلامت و ... شاهد رشد چشمگیری بوده ایم و ورزش نیز در کنار دیگر حوزه ها رشد داشته و رضایت مردم و امنیت، مهم ترین دستاورد این دولت بوده است.

به گزارش خبرنگاران، حسین اسفهبدی - معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی تهران - نیز درباره نمایشگاه هنر تدبیر گفت: نمایشگاه بسیار خوب و موفقی است. در حقیقت با توجه به فضای محدود، عملکرد درستی از دستاوردهای این دولت به نمایش گذاشته شده است.

او ادامه داد: از تمام دست اندرکاران این نمایشگاه تشکر ویژه دارم، چون توانسته بودند در فضایی کوچک، بهترین توانمندی از دولت را به تصویر بکشند.

اسفهبدی درباره عملکرد شرکت نمایشگاه های بین المللی تهران در این دولت گفت: در پسابرجام ما شاهد افزایش درخواست ها از خارج برای حضور در نمایشگاه ها بودیم. روز گذشته، چند افتتاحیه نمایشگاه را داشتیم که از میان آن ها می توان به نمایشگاه نانو اشاره نمود که جای آن در نمایشگاه هنر تدبیر واقعا خالی است. با توجه به این که ما رتبه ششم را در دنیا داریم و حتی از کشورهایی مانند انگلستان نیز از رتبه بالاتری برخورداریم، اما نسبت به این بخش در نمایشگاه دستاوردهای دولت توجه نشده است.

او ادامه داد: از طرفی شاهد افتتاح نمایشگاه های صنعتی بودیم که نکته قابل توجه در آن، حضور مهاجران سوری در این نمایشگاه بود که از کشور ارمنستان شرکت نموده بودند و توانمندی های خود را به دید عموم گذاشته بودند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی تهران اضافه نمود: سال جاری در چند نمایشگاه معتبر در حوزه توانمندی های صادرات در کشورهایی مثل ایتالیا، تانزانیا، پاکستان و ... شرکت خواهیم داشت. امید است با همت همکاران و برنامه های خوب دولت تدبیر و امید شاهد شکوفایی در این حوزه باشیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 749

به "حضور یک وزیر و یک معاون وزیر در نمایشگاه هنر تدبیر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور یک وزیر و یک معاون وزیر در نمایشگاه هنر تدبیر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید