خانواده ای که از حادثه سقوط هواپیمای مالزی در امان ماند

به گزارش تعطیلات رو، خبرنگاران: در میان این خانواده 10 نفره، چهار کودک دیده می گردد که قصد داشتند تا کریسمس را در سنگاپور جشن بگیرند.

خانواده ای که از حادثه سقوط هواپیمای مالزی در امان ماند

با تور مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

به گزارش گروه رسانه های خبرنگاران،یک خانواده اندونزی دیر رسیدن به پرواز هواپیمای مالزی ساقط شده را معجزه آسا توصیف کرد. این خانواده که در نظر داشت در این پرواز به سنگاپور مسافرت کند، به پرواز این هواپیما دیر رسید. در میان این خانواده 10 نفره، چهار کودک دیده می گردد که قصد داشتند تا کریسمس را در سنگاپور جشن بگیرند.نجات یافتند.

این روزنامه لبنانی در ادامه نوشت:فرودگاه اندونزی بلیط این خانواده را به پرواز کیو.زد 8501 مربوط به هواپیمای ساقط شده تغییر داده بود. پرواز کیو.زد 8501 دو ساعت قبل از بلیط های رزف شده توسط این خانواده انجام شده است. فرودگاه اندونزی این تغییر ساعت پرواز را اطلاع رسانی نموده بود؛ ولی این خانواده در ساعات پایانی منتهی به پرواز کیو.زد 8501متوجه این اطلاع رسانی که به وسیله پست الکترونیکی انجام شده بود، شده است. این امر باعث شد تا افراد این خانواده دیر به پرواز برسند و از مرگ حتمی به طور معجزه آسایی نجات پیدا نمایند.

منبع:جام نیوز

خبرنگاران: انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای بازنشر می گردد.

بازگشت به صفحه سایر رسانه ها

منبع: تسنیم
انتشار: 14 شهریور 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 319

به "خانواده ای که از حادثه سقوط هواپیمای مالزی در امان ماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خانواده ای که از حادثه سقوط هواپیمای مالزی در امان ماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید