خبرنگاران همکاری دانشگاه آزاد با سامانه پاسخگویی درباره ویروس کرونا

به گزارش تعطیلات رو، تهران - خبرنگاران - معان علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی از همکاری این دانشگاه با سامانه پاسخگویی 4030 مرکز مشاوره مشترک وزارت بهداشت و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) خبر داد.

خبرنگاران همکاری دانشگاه آزاد با سامانه پاسخگویی درباره ویروس کرونا

به گزارش عصر دوشنبه دانشگاه آزاد، محسن نفر معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی عصر دوشنبه 12 اسفند از سامانه پاسخگویی 4030، مرکز مشاوره مشترک وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) بازدید کرد.

نفر در حاشیه این بازدید با اشاره به همکاری معاونت علوم پزشکی دانشگاه آزاد با سامانه 4030 گفت: تا به امروز بیش از 700 نفر از اساتید، پرستاران، کادر درمانی و دانشجویان علوم پزشکی و پرستاری دانشگاه آزاد اسلامی برای خدمت رسانی به مردم و مقابله با ویروس کرونا در سامانه قرارگاه جهادی ثبت نام کرده اند و آمادگی دارند که به حضوری یا ارائه مشاوره تلفنی با سامانه 4030 همکاری داشته باشند.

وی ادامه داد: علاوه بر این تعداد، 150 نفر از پرستاران دانشگاه آزاد اسلامی نیز در بیمارستان ها و مراکز درمانی استان های درگیر ویروس کروتا از جمله قم، گیلان و تهران مشغول خدمت رسانی به شهروندان هستند که جای تشکر و قدردانی دارد.

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد در سرانجام گفت: پاسخگویی تلفنی می تواند به بهترین نحو استرس و نگرانی مردم را در مواقع این چنینی کاهش دهد و دانشگاه آزاد اسلامی نیز افتخار دارد که در کنار وزارت بهداشت و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) از طریق سامانه 4030 به سوالات و نگرانی های مردم درخصوص ویروس کرونا پاسخ و مشاوره های پزشکی و درمانی ارائه کند.

ویروس کرونا که از اوایل دی ماه در ووهان واقع در استان هوبی چین پدیدار شد، تا به امروز به حدود 60 کشورگسترش یافته و جان حدود سه هزار نفر را گرفته است.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت، تا به امروز 1501مورد کرونا ثبت شده که از این تعداد 66 نفر فوت شدن و 291 نفر نیز بهبود پیدا کرده اند.

پزشکان توصیه می کنند با خود مراقبتی، قرنطینه خانگی، پرهیز از سفر و رعایت بهداشت فردی می توان مانع از ابتلا و سرایت به ویروس کرونا شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 31 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 893

به "خبرنگاران همکاری دانشگاه آزاد با سامانه پاسخگویی درباره ویروس کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران همکاری دانشگاه آزاد با سامانه پاسخگویی درباره ویروس کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید