خبرنگاران 20طرح دریایی بندری با حضور وزیر راه دربندرشهید رجایی بهره برداری شد

به گزارش تعطیلات رو، بندرعباس- خبرنگاران- 20طرح بندری و دریایی بندر شهید رجایی به ارزش 3 هزار 356 میلیارد ریال به صورت تجمیع شده پنجشنبه شب با حضور محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی افتتاح و به بهره برداری رسید.

خبرنگاران 20طرح دریایی بندری با حضور وزیر راه دربندرشهید رجایی بهره برداری شد

به گزارش خبرنگار خبرنگاران، افتتاح 13 مخزن نگهداری فرآورده های نفتی به عنوان نخستین واحد تولیدی روغن های دریایی در بندرشهید رجایی از مهم ترین طرح هایی بود که به نمایندگی از 20 پروژه بندری و دریایی با سرمایه گذاری بخش خصوصی افتتاح و بهره برداری شد.

سرمایه گذار این طرح نفتی در بندرشهید رجایی در ابتدای این مراسم در خصوص ویژگی های مخازن نفتی گفت: این مخازن با مساحت 7هزار و 892 مترمربع و حجم عملیاتی 13 هزارو 500 مترمکعب و با سرمایه گذاری 350میلیارد ریال احداث شده که زمینه اشتغال 80 نفر را فراهم کرده است.

سیدمجید طباطبایی، اضافه کرد: این طرح در زمینه تهیه، تولید، ساخت و توزیع انواع روانکارهای صنعتی، خودرویی و دریایی فعالیت دارد و با مساعدت بندرشهید رجایی اولین محصول این شرکت تا قبل از انتها امسال به میزان 100 هزار لیتر روغن دریایی تولید می شود.

این سرمایه گذار در حوزه روغن های دریایی، ضمن قدردانی از تیم اجرایی و مهندسی بندرشهید رجایی، مخزن داری و تخلیه و بارگیری تانکر و کشتی برای انواع روغن های روانکاری به ظرفیت 15 هزار و 600 مترمکعب و تخلیه و بارگیری از کشتی از 4 اسکله بندر نفتی خلیج فارس و تولید و توزیع محصولات در هرمزگان و استان های همجوار را از جمله مزیت های این طرح بیان کرد.

منبع: ایرنا
انتشار: 15 فروردین 1400 بروزرسانی: 15 فروردین 1400 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 1604

به "خبرنگاران 20طرح دریایی بندری با حضور وزیر راه دربندرشهید رجایی بهره برداری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 20طرح دریایی بندری با حضور وزیر راه دربندرشهید رجایی بهره برداری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید