دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه : باید با باندهای قاچاق مواد محترقه در کرمانشاه برخورد جدی تر گردد

به گزارش تعطیلات رو، دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه خواهان برخوردی جدی تربا باندهای قاچاق مواد محترقه در کرمانشاه شد.

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه : باید با باندهای قاچاق مواد محترقه در کرمانشاه برخورد جدی تر گردد

شهرام کرمی با اشاره به در پیش بودن مراسم چهارشنبه آخرسال، اظهار کرد: متاسفانه طی سالهای اخیر، مراسم چهارشنبه سوری کارکرد سنتی خود را در کشور از دست داده، به نحوی که تعدادی هنجارشکن دست به اقداماتی می زنند که شادی مردم را در این روز به غم تبدیل می نمایند.

وی توضیح داد: در این میان تعدادی افراد سودجو از موقعیت بوجود آمده سوء استفاده نموده و با فراوری، نگهداری و یا توزیع مواد محترقه و آتش زای غیراستاندارد امنیت شهروندان را با تهدید جدی روبرو می نمایند.

دادستان کرمانشاه افزود: علاوه بر این موارد، تراکم جمعیت و تجمیع مردم در شرایط کنونی موجب شیوع هرچه بیشتر بیماری کرونا خواهد شد، بنابراین هرگونه بی توجهی به این موضوع می تواند زیان جانی و اقتصادی سنگین و غیرقابل جبرانی را در پی داشته باشد.

وی اعلام کرد: در این راستا و به منظور حفظ امنیت جانی و اقتصادی مردم، حسب ماده یازده و تبصره ماده 12 قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات و دارندگان سلاح و مهمات غیرمجاز، ضابطین دستگاه قضایی باید نسبت به کشف و انهدام باندهای قاچاق مواد محترقه اقدام نمایند.

کرمی افزود: همچنین شناسایی عوامل و مراکز ساخت، شناسایی انبارها، خودروهای فروشنده مواد محترقه و آتش زا و مقابله با تهیه و فروش مواد منفجره و محترقه غیراستاندارد و غیرمجاز در سطح استان باید بصورت جدی در دستور کار ضابطین دستگاه قضایی استان قرار گیرد و ضمن برخورد قانونی و پلمب انبارها، نتیجه بصورت مستمر همراه مدارک و مستندات به این مرجع ارسال گردد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 21 فروردین 1400 بروزرسانی: 21 فروردین 1400 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 1615

به "دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه : باید با باندهای قاچاق مواد محترقه در کرمانشاه برخورد جدی تر گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه : باید با باندهای قاچاق مواد محترقه در کرمانشاه برخورد جدی تر گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید