دبیرکل حزب کارگر انگلیس استعفا داد

به گزارش تعطیلات رو، دبیرکل حزب کارگر انگلیس ضمن اعلام استعفای خود از این مقام گفت، اکنون که این حزب تیم جدیدی دارد، بهترین زمان برای کناره گیری است.

دبیرکل حزب کارگر انگلیس استعفا داد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، جنی فورمبی دبیرکل حزب کارگر انگلیس روز دوشنبه استعفای خود را گفت.

فورمبی در حساب توئیتری خود نوشت: از همه کسانی که ظرف این دوسال از من حمایت کردند قدردانی می کنم. شما ستون جنبش ما هستید.

او در بیانیه استعفای خود نوشت: در سال 2018 سمت دبیرکلی را پذیرفتم زیرا می خواستم از جرمی کوربین حمایت کنم که مشوق بسیاری از مردم جهت مشارکت در امور سیاسی با پیام امید، برابری و صلح بود.

وی اضافه نمود: دبیرکلی بزرگ ترین حزب اروپا در دو سال گذشته امتیاز بزرگی بود اما اکنون که تیم رهبری جدیدی داریم بهترین زمان برای کناره گیری من است.

حزب کارگر در انتخابات زودهنگام سال گذشته از حزب محافظه کار شکست سنگینی خورد و پس از آن جرمی کوربین رهبر این حزب گفت طی ماه های آینده استعفا خواهد داد.

پس از استعفای کوربین، کر استارمر پیروز انتخابات درون حزبی برای تصاحب رهبری حزب کارگر شد. گفته می شود این حقوق دان انگلیسی قصد دارد برخی مواضع حاکم بر این حزب را تغییر دهد.

استارمر در پاسخ به درخواست استعفای فورمبی در حساب توئیتری خود نوشت: از جنی بابت خدماتش و تلاش های فردی و حرفه اش در جهت هدفی که در تمام زندگی برایش جنگید قدردانی می کنم.

ص

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 12 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 1055

به "دبیرکل حزب کارگر انگلیس استعفا داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دبیرکل حزب کارگر انگلیس استعفا داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید