دردسر نامه های عاشقانه ترامپ

به گزارش تعطیلات رو، الیزابت وارن به دیدار رئیس جمهور آمریکا و رهبر کره شمالی واکنش نشان داد و اقدامات ترامپ در قبال کره شمالی را امری در جهت از بین بردن نفوذ آمریکا خواند.

دردسر نامه های عاشقانه ترامپ

به گزارش خبرنگاران به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه سی ان ان، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا روز گذشته [یکشنبه] 20 قدم وارد کره شمالی شد این در حالی است که بعضی از دموکرات ها از جمله الیزابت وارن، سناتور دموکرات ایالت ماساچوست و نامزد انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 آمریکا در واکنش به این اقدام ترامپ، آن را عملیات عکس [نوعی خودنمایی] توصیف کرد که بیش از آنکه به آمریکا یاری کند به آن آسیب می زند.

وارن در پیامی نوشت: ترامپ نباید نفوذ آمریکا را با [خودنمایی] عکس و تبادل نامه های عاشقانه با یک دیکتاتور به باد می داد.

وی اضافه نمود: در عوض، ما باید با کره شمالی به وسیله دیپلماسی اصولی که امنیت آمریکا را ارتقا می دهد، از متحدان ما حمایت می نماید و حقوق بشر را تقویب می نماید، وارد می شدیم.

سناتور کامالا هریس هم با ابراز نگرانی در پیامی توییتری نوشت: این رئیس جمهوری باید تهدید هسته ای کره شمالی و جرایم آن علیه بشریت را جدی بگیرد. این نباید جلسه عکاسی گردد. امنیت ما و ارزش های ما در معرض خطر است.

سناتور برنی سندرز دموکرات هم در مصاحبه با ای بی سی گفت با دیدار رئیس جمهوری آمریکا با کیم جونگ اون مشکل ندارد اما نمی خواهد که جلسه صرفا به فرصتی برای عکاسی تبدیل گردد. سناتور سندرز اضافه نمود: فردا و پس فردا قرار است چه اتفاقی رخ دهد؟ او وزارت خارجه را تضعیف نموده است.

جولیان کاسترو، از دیگر نامزدهای دموکرات آمریکا هم در سخنانی گفت دونالد ترامپ با سه بار ملاقات با رهبر کره شمالی که ماحصلی نداشته است، وجهه یک دیکتاتور را بالا می برد. او گفت: ترامپ این کار را وارونه انجام می دهد.

سخنگوی جو بایدن، معاون سابق رئیس جمهوری آمریکا هم گفت ترامپ به بهای امنیت ملی آمریکا دیکتاتورها را به آغوش می کشد.

بیشتر بخوانید: همواره پای یک چینی در میان است

310 310

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 20 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 272

به "دردسر نامه های عاشقانه ترامپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دردسر نامه های عاشقانه ترامپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید