دو - صفر به نفع ترامپ!

به گزارش تعطیلات رو، دونالد ترامپ جونیور در توییتر نوشت: وقتی نظام حاکم از تو متنفر است و می خواهد دیگر نامزد انتخابات نشوی معلوم است داری راه درست را می روی!

دو - صفر به نفع ترامپ!

به نقل از ایندیپندنت، پس از سرانجام فرایند استیضاح ترامپ به اتهام تحریک به شورش برای تغییر نتایج انتخابات ریاست جمهوری سال 2020، دونالد ترامپ پسر، تبرئه شدن پدرش را با انتشار عکسی از چهره رئیس جمهوری پیشین بر بدن سیلوستر استالونه در فیلم راکی 3 جشن گرفت. او زیر این عکس نوشت: قهرمان استیضاح های پی درپی!

دونالد ترامپ پسر، پس از دومین دادگاه استیضاح پدرش در توییتر خود نوشت: وقتی نظام حاکم از تو متنفر است و می خواهد دیگر نامزد انتخابات نشوی، معلوم است که داری راه درست را می روی.

اریک ترامپ هم خیلی ساده توییت کرد: دو-صفر.

جیسون میلر، مشاور ترامپ نیز نوشت: تا ابد تبرئه شد.

دونالد ترامپ هم که احتمال نامزدی در انتخابات سال 2024 را رد نکرده است، بلافاصله اعلام پیروزی کرد و پس از آن که رای اکثریت هر دو حزب به محکومیت او، به دو سوم لازم نرسید، گفت که جنبش ملی عظمت آمریکا، دوباره سر برخواهد آورد. او در بیانیه ای بیان کرد: جنبش تاریخی، میهن پرستانه و زیبای ما برای ساختن دوباره آمریکا تازه آغاز شده است. در ماه های آینده کلی حرف برایتان دارم و منتظرم که این راه زیبا را در کنار هم ادامه دهیم تا دوباره آمریکا را برای همه آمریکایی ها به اوج قدرت برسانیم.

دونالد ترامپ جونیور در ویدیویی، این استیضاح را یک استیضاح ساختگی دیگر خواند که سیفونش را کشیدیم و کلا مزخرف بود. او همچنین گفت که جمهوری خواستار هم باید همین کار را با دموکرات ها بنمایند.

رهبران استیضاح مجلس سنا، در آخرین بحث هایشان هشدار دادند که تبرئه رئیس جمهوری پیشین و جوابگو ندانستن این نیروی بی ثبات نماینده در سیاست آمریکا، او و هوادارانش را جری می نماید تا دوباره به اعمال خشونت دست بزنند یا فرایندهای دموکراتیک را خدشه دار نمایند.

لحظاتی پس از رای سنا به تبرئه ترامپ، میچ مک کانل، سناتور جمهوری خواه و رهبر این حزب در مجلس سنا، با اظهارنظری جنجالی درباره رئیس جمهوری پیشین، نشان داد که جمهوری خواستار حاضرند بدون او نیز به راه خود ادامه دهند. هفت نماینده جمهوری خواه در نهایت با دموکرات ها همراه شدند و به محکومیت ترامپ رای دادند. این عظیم ترین ائتلاف دو حزبی در آرای استیضاح در تاریخ ایالات متحده آمریکا بوده است.

مک کانل علت حمله به ساختمان کنگره را سستی ننگین رئیس جمهوری وقت در انجام وظایفش مطرح کرد و به صراحت گفت: هیچ شکی نیست که رئیس جمهوری ترامپ عملا و اخلاقا مسئول دامن زدن به رویدادهای آن روز است.

او اضافه نمود: مردمی که به این ساختمان حمله کردند، معتقد بودند دارند به خواسته ها و دستورهای رییس جمهورشان عمل می نمایند. پدید آمدن چنان اعتقادی در مردم، نتیجه قابل پیش بینی سخنان نادرست، نظریه های توطئه و مبالغه های بی محابای او در طول زمان بود که بالاخره به اوج خود رسید.

با وجود به سرانجام رسیدن این استیضاح، همچنان ممکن است ترامپ با عواقب قانونی کوشش برای تغییر نتیجه انتخابات در جورجیا روبرو گردد و کارگروه هایی در کنگره به آنالیز این حمله و از جمله شهادت شاهدان عینی احتمالی مشغول اند. تحقیقات فدرال درمورد این شورش همچنان ادامه دارد و پفراینده های بسته نشده ده ها حامی ترامپ نیز همچنان در دست آنالیز است.، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 21 اسفند 1399 بروزرسانی: 21 اسفند 1399 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 1556

به "دو - صفر به نفع ترامپ!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دو - صفر به نفع ترامپ!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید