تور تایلند: سفر به تایلند بدون دردسر قرنطینه!

به گزارش تعطیلات رو، با پیدا شدن سر و کله کرونا در جهان؛ صنعت گردشگری هم از آسیب ها بی نصیب نماند. و بسیاری از کشورهایی که اقتصاد آن ها بر پایه صنعت توریسم بود، بزرگ ترین ضررکنندگان قرنطینه در جهان بودند. اما به مرور و با آغاز واکسیناسیون سراسری در جهان؛ درهای گردشگری کشورها، یکی یکی به روی مسافران باز شد. و این صنعت دوباره به روزهای رونقش برگشت. تا چند روز اخیر تایلند از آن کشورهایی بود که برای پذیرایی از گردشگران با قانون قرنطینه دو هفته ای و تست پی سی آر منفی، سعی در مهار و کنترل بیماری کرونا در کشورش داشت. اما حالا در اقدام و اعلامی تازه خبر لغو قرنطینه های دو هفته ای را برای مسافران خاطرنشان کرد.

تور تایلند: سفر به تایلند بدون دردسر قرنطینه!

با تور تایلند از زیباترین کشور جنوب شرقی آسیا دیدن کنید و شهرهای زیبای بانکوک، پوکت و پاتایا تایلند را ببینید.

از حالا بدون قرنطینه میهمان تایلند باشید!

لغو قرنطینه اجباری برای مسافران در خبرگزاری رویترز اعلام شد. در این گزارش آمده است که صدها توریست خارجی واکسینه شده روز دوشنبه به عنوان نخستین گروه از توریستانی که پس از 18 ماه ملزم به سپری کردن دوران قرنطینه در تایلند نیستند وارد بانکوک شدند.

دولت تایلند در جهت احیای صنعت توریستی خسارت دیده کشور به توریستان بیش از 60 کشور از جمله چین و ایالات متحده اجازه ورود داد. و بعد از تایلند پیش بینی می گردد که با توجه به علاقه توریستان اروپایی برای سفر به منطقه ها گرم تر، چند کشور دیگر هم در فهرست مسافران مجاز و بدون احتیاج به قرنطینه قرار بگیرند. تایلند که یکی از محبوب ترین مقاصد توریستی آسیا - اقیانوسیه است، در 18 ماه گذشته مقررات سختگیرانه ای برای ورود به کشور به اجرا گذاشته بود.

آخرین شرایط پذیرش مسافران در کشورها

پیش از شیوع ویروس کرونا، توریستی حدود 12 درصد از تولیدات ناخالص داخلی تایلند را پوشش می داد. و مرکز این کشور نیز در سال 2019 به عنوان پربازدیدترین شهر دنیا معرفی گردید.

مقام های تایلند در ماه جولای جزیره پوکت را بازگشایی نموده بودند. و در آن موقع این امکان برای توریستان واکسینه شده فراهم شده بود که با اقامت در این جزیره از گذراندن قرنطینه اجباری دوهفته ای وارد دیگر منطقه ها این کشور شوند. بر اساس برنامه نو تایلند، مسافران باید نخستین شب اقامت خود را در یک هتل تعیین بگذرانند. و پس از ارائه نتیجه منفی آزمایش کرونا می توانند به نقاط مختلف بروند.

منبع: اسنپ تریپ
انتشار: 24 دی 1400 بروزرسانی: 24 دی 1400 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 1990

به "تور تایلند: سفر به تایلند بدون دردسر قرنطینه!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور تایلند: سفر به تایلند بدون دردسر قرنطینه!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید