صادقیان: تیراندازی قابل پیش بینی نیست و یک تیر جایگاه را در جدول تغییر می دهد، کار ما تازه شروع شده است

به گزارش تعطیلات رو، عضو تیم ملی تیراندازی کشورمان گفت: تیراندازی قابل پیش بینی نیست و یک تیر جایگاه را در جدول تغییر می دهد، ولی قول می دهیم بهترین عملکرد را داشته باشیم.

صادقیان: تیراندازی قابل پیش بینی نیست و یک تیر جایگاه را در جدول تغییر می دهد، کار ما تازه شروع شده است

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، آرمینا صادقیان، جوان ترین ورزشکار اعزامی به المپیک 2020 در خصوص شرایط تیراندازی گفت: مسابقات کسب سهمیه در سال 2019 و طی 4 مرحله جهانی و یک مسابقه آسیایی انجام شد و در آخرین مرحله مسابقه جهانی به فینال رسیدم و چهارم شدم و سهمیه گرفتم. در مسابقات قهرمانی آسیا هم که آخرین مسابقه بود کسب سهمیه ها توسط تیراندازان ادامه داشت.

وی در ادامه اضافه نمود: کیفیت اردوها از قبل بهتر شده و امیدوارم با نزدیکی به المپیک شرایط بهتر شود و با آمادگی کامل به المپیک برویم. تمرینات ما به صورت مستمر ادامه دارد. سه روز در هفته هم تمرینات بدنسازی داریم که به آمادگی بیشتر ما کمک می کند.

بانوی تیرانداز کشورمان در خصوص شرایط تیراندازان کشورمان نسبت به رقبا، گفت: در تفنگ بادی نسبت به رقبا خیلی نزدیکیم و گاهی ممکن است قهرمانی را هم از آنها بگیریم. اولین سهمیه ها را در تفنگ بادی گرفتیم و یکی از 5 کشوری بودیم که به طور کامل سهمیه بادی گرفتیم. در این بخش هم سطح رقبا هستیم ولی باز هم در المپیک نباید حریفان را دست کم بگیریم و باید تلاش کنیم بهترین باشیم و به سکو فکر کنیم.

وی یادآور شد: در بخش خفیف به دلیل کمبود فشنگ کمی عقب تر از حریفان هستیم ولی بچه ها ثابت کردند با وجود کمبودها هم بهترین هستند. امیدوارم شرایط بهتر شود تا در المپیک بچه ها بهترین نتیجه را داشته باشند.

صادقیان در خصوص پیش بینی نتایج تیراندازی در المپیک، تاکید کرد: تیراندازی قابل پیش بینی نیست و یک تیر جایگاه را در جدول تغییر می دهد. ولی همه ما قول می دهیم بهترین عملکرد را داشته باشیم و هر چه شرایط در اردو بهتر باشد عالی تر خواهیم بود و در المپیک آنچه انتظار می رود را انجام می دهیم. امیدوارم همه چیز در روز مسابقه خوب باشد.

وی در سرانجام گفت: از کسانی که کمک کردند سهمیه بگیریم تشکر می کنم. کار ما تازه شروع شده و باید آنقدر به ما توجه شود که به سکو فکر کنیم. خانم هاشمی هم برای ما سنگ تمام گذاشتند و امیدوارم دل او را در المپیک شاد کنیم.

به گزارش خبرنگاران، آرمینا صادقیان جوان ترین ورزشکار اعزامی ایران به المپیک 2020 خواهد بود. وی در 5 سال حضورش در تیم ملی، مدال برنز جام جهانی مونیخ، نقره و برنز مسابقات قهرمانی آسیا و طلای میکس مسابقات جوانان جهان را در کارنامه دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 851

به "صادقیان: تیراندازی قابل پیش بینی نیست و یک تیر جایگاه را در جدول تغییر می دهد، کار ما تازه شروع شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صادقیان: تیراندازی قابل پیش بینی نیست و یک تیر جایگاه را در جدول تغییر می دهد، کار ما تازه شروع شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید