فرانسه از شهروندانش خواست افغانستان را ترک نمایند

به گزارش تعطیلات رو، مقامات فرانسه از تمام شهروندان مقیم در افغانستان خواستند به علت شرایط امنیتی و آنچه انتظارش در آینده نزدیک می رود این کشور را ترک نمایند.

فرانسه از شهروندانش خواست افغانستان را ترک نمایند

با ما همراه باشید و با تور فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، پس از اقدام چین در خارج کردن شماری از شهروندان خود از افغانستان، سفارت فرانسه در کابل از شهروندان خود در افغانستان خواست این کشور را ترک نمایند.

در بیانیه سفارت فرانسه در کابل آمده است: از تمام شهروندان مستقر در افغانستان می خواهیم این کشور را ترک نمایند و پاریس یک پرواز ویژه در 17 ژوئیه از کابل ترتیب خواهد داد تا کل اتباع فرانسوی به کشور بازگردند.

در ادامه این بیانیه آمده است: این پرواز رایگان بوده و راس ساعت 08:05 کابل را به مقصد فرودگاه شارل دوگل ترک می نماید. تمام شهروندان باید با این پرواز فورا افغانستان را ترک نمایند.

اخیرا طالبان همزمان با خروج نیرو های آمریکایی از افغانستان دستاورد های میدانی زیادی کسب نموده است و در حال تسلط بر منطقه ها گسترده است.

منبع: فرارو
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 1819

به "فرانسه از شهروندانش خواست افغانستان را ترک نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرانسه از شهروندانش خواست افغانستان را ترک نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید