فرمانده نیروی دریایی کره جنوبی به خلیج فارس سفر می نماید

به گزارش تعطیلات رو، فرمانده نیروی دریایی کره جنوبی میخواهد با سفر به عمان از آخرین شرایط نیروهای این کشور مستقر در تنگه هرمز آگاه گردد.

فرمانده نیروی دریایی کره جنوبی به خلیج فارس سفر می نماید

جهت دریافت مشاوره سفر با تور ترکیبی کانادا با ما همراه باشید، سفر به آبشار نیاگارا و شهرهای پیشرفته تورنتو و مونترال را در کنار ما تجربه کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، فرمانده نیروی دریایی کره جنوبی روزهای آینده برای بازید از نیروهای این کشور مستقر در منطقه به تنگه هرمز سفر می نماید.

به نوشته روزنامه کوریا هرالد دریاسالار سیم سیونگ سیوب از فردا یکشنبه در سفری 6 روزه به کشورهای عمان و تایلند سفر می نماید. هدف از این سفر افزایش همکاری امنیتی عنوان شده است.

فرمانده نیروی دریایی کره جنوبی در اولین مقصد از سفر خود به خاورمیانه با سفر به عمان از ناو شکن 4400 تنی کره جنوبی و نیروهای این کشور متعلق به یگان چئونگ هائه مستقر در آن ملاقات می نماید.

یگان چئونگ هائه نیروی دریایی کره جنوبی از سال 2009 به این سو برای مقابله با دزدان دریایی در دریای عدن حضور دارد و اینک تصمیم گرفته شده تا این یگان عملیات خود را تا دریای عمان و خلیج فارس بسط دهد. این توسعه عملیاتی از ماه گذشته بنابر تقاضای آمریکا همزمان با افزایش تنش این کشور با ایران شروع شد.

وزیردفاع کره جنوبی چندی قبل گفت که نیروهای این کشور مستقر در تنگه هرمز در برخورد نظامی احتمالی بین ایران و آمریکا مداخله نمی نمایند.

جیانگ کیونگ دوو وزیر دفاع کره جنوبی این سخنان را در مصاحبه با یک شبکه تلویزیونی این کشور گفت و تاکید نمود نیروهای نظامی این کشور مستقر در تنگه هرمز در صورت درگیری بین ایران و آمریکا، در هیچ عملیات مشترکی شرکت نمی نمایند.

کره جنوبی هفته های پیوستن به ائتلاف دریایی آمریکا در آب های جنوبی ایران را تأیید، اما بیان کرد این کار موقت است. (جزئیات بیشتر)

به نوشته کوریا هرالد، فرمانده نیروی دریایی کره جنوبی همچنین به تایلند نیز سفر نموده و با مقامات ارشد نظامی این کشور رایزنی خواهد نمود.

انتهای پیغام/م

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 28 بهمن 1398 بروزرسانی: 20 آذر 1399 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 768

به "فرمانده نیروی دریایی کره جنوبی به خلیج فارس سفر می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرمانده نیروی دریایی کره جنوبی به خلیج فارس سفر می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید