ماموریت وزیر اقتصاد برای رئیس تازه سازمان بورس

به گزارش تعطیلات رو، تهران (پانا) - وزیر امور مالی و دارایی می گوید مطالبه ما در شورای عالی بورس این است که برنامه ها به شکل زمان بندی شده انجام گردد.

ماموریت وزیر اقتصاد برای رئیس تازه سازمان بورس

به گزارش صدا و سیما، سید احسان خاندوزی بعد از جلسه با اعضای شورای عالی بورس، انتخاب مجید عشقی را به عنوان رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار اظهار داشت و اضافه نمود: آقای مجید عشقی با مسئولیت رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار و رئیس هیأت مدیره و چهار نفر دیگر به عنوان اعضای هیأت مدیره سازمان بورس انتخاب شدند.

وی ادامه داد: امیدواریم با توجه به برنامه هایی که اعضای هیأت مدیره نو ارائه دادند و مورد تأیید شورای عالی بورس نهاده شد شاهد تحولات رو به بهبودی در بازار سرمایه کشور باشیم.

وزیر اقتصاد اظهار داشت: راهبردهای کلان که از طرف اعضای هیأت مدیره نو ارائه شد و ما در شورای عالی بورس آن ها را پذیرفتیم عبارت است از نظارت عامه مردم بر فعالیت ناشران و شرکت ها که باید به شدت تقویت، شفاف و منصفانه گردد، حرکت کردن تمام تنظیم گری ها و مقررات داخل بازار به سمت عادلانه شدن و جوابگو شدن کل بازار، توسعه فناوری های مقررات گذاری که فناوری های نو هستند، ایجاد زیست بوم تأمین مالی شرکت های کوچک و میانه برای یاری کردن به بخش فراوری که به رشد مالی و ایجاد اشتغال در کشور یاری کند و بعلاوه بازمهندسی نسل نوینی از زیرساخت های فنی است.

خاندوزی گفت: امیدوارم این راهبردها مد نظر قرار گیرد و شورای عالی بورس کوشش خواهد نمود که نظارت جدی را انجام دهد تا اعضای هیأت مدیره که تعهدات خوبی را دادند در عمل هم ملتزم باشند و در برایند کار به اعتماد بازار سرمایه و حکمرانی صحیح و شفافیت منجر گردد و در نهایت به تأمین مالی فراوری کنندگان و خانوارها یاری کند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 15 آبان 1400 بروزرسانی: 15 آبان 1400 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 1914

به "ماموریت وزیر اقتصاد برای رئیس تازه سازمان بورس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماموریت وزیر اقتصاد برای رئیس تازه سازمان بورس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید