مدیرعامل پرسپولیس غایب بزرگی بازی با استقلال!

به گزارش تعطیلات رو، به گزارش خبرنگاران، سایت رسمی باشگاه پرسپولیس نوشت: محمد حسن انصاری فرد با توجه به اتفاقاتی که برای باشگاه پرسپولیس رقم زده شد و در اعتراض به تضییع حق پرسپولیس در دربی برای تماشای بازی در استادیوم حاضر نمی شود.

مدیرعامل پرسپولیس غایب بزرگی بازی با استقلال!

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس با وجود آنکه در ادوار مدیریتی خود چه در پرسپولیس و چه در فوتسال و باشگاه راه آهن، همیشه برای تماشای بازی ها در استادیوم حضور پیدا می کرد و حتی در رختکن تیم های تحت مدیریت خود حاضر می شد، در واکنش به اتفاقات روی داده این حرکت را انجام داد.

محمد حسن انصاری فرد این حرکت را در اعتراض به عدم رعایت حقوق باشگاه انجام داد که بخشی از آن در قالب عدم تخصیص سهمیه بلیت برای باشگاه نمایان شد.

وی بیان کرد: این حرکت همچنین به نشانه احترام به عوامل مرتبط با باشگاه چون هیات مدیره، اعضای تیم، کارکنان، رسانه ها، عوامل مالی و همکار و به ویژه پیشکسوتان پرسپولیس است که در اختیار داشتن بلیت این مسابقه، حداقل خواسته ای بود که باید تامین می شد، اما کار شکنی های انجام شده مانع از آن شد.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس البته لحظه به لحظه پیگیر اخبار و حوادث داخل استادیوم از وضعیت طرفداران تا شرایط تیم است اما از سوی دیگر در حال آنالیز دلایل اتفاق رقم زده شده برای پرسپولیس خواهد بود. عدم حضور مدیر عامل در استادیوم برای این بازی، بیانگر تصمیم جدی باشگاه است تا هم به پرسپولیس احترام کامل گذاشته گردد و هم کلیه حقوق آن، محترم شمرده گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 492

به "مدیرعامل پرسپولیس غایب بزرگی بازی با استقلال!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیرعامل پرسپولیس غایب بزرگی بازی با استقلال!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید