مرگ ماهانه 100 زن باردار در برزیل بر اثر کرونا

به گزارش تعطیلات رو، براساس آمار دولت برزیل، بیش از صد زن باردار هر ماه در اثر کووید 19 جان می بازند که این رقم بیش از دو برابر سال گذشته است.

مرگ ماهانه 100 زن باردار در برزیل بر اثر کرونا

با تور برزیل ارزان از کشور زیبای فوتبالیست ها دیدن کنید و شهرهای زیبای ریو و برازیلیا را ببینید.

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرنگاران به نقل از وال استریت ژورنال، براساس آمار دولت برزیل، بیش از صد زن باردار هر ماه در اثر کووید 19 جان می بازند که این رقم بیش از دو برابر سال گذشته است.

به گفته کارشناسان، گونه P.1 ویروس کرونا که نخستین بار در برزیل یافت شد، عامل فاجعه این روزهای برزیل است؛ براساس داده های موجود در کل بیش از 800 مادر باردار و پس از زایمان در برزیل از زمان ابتلا به بیماری همه گیر بر اثر این بیماری درگذشته اند.

شیوع گونه برزیلی ویروس کرونا بیمارستان ها را تحت فشار قرار داده است و آنها تعداد زیادی از بیمارانی روبرو هستند که مبتلا به این سویه شده اند.

نتایج آنالیز ها بیانگر آن است گونه ای از ویروس کرونا که برای اولین بار در برزیل شناسایی شده است، افرادی که دچار کووید 19 شده و بهبود یافته اند، دوباره عفونی می نماید.

بر اساس برآورد سازمان بهداشت پان آمریکا (PAHO) که براساس داده های 24 کشور جمع بندی شده حداقل 1000 زن باردار در اثر عوارض مربوط به کووید 19 در آمریکا جان داده اند و زنان باردار در برزیل با بالاترین خطر مرگ در اثر بیماری در منطقه روبرو هستند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 4 مرداد 1400 بروزرسانی: 4 مرداد 1400 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 1797

به "مرگ ماهانه 100 زن باردار در برزیل بر اثر کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرگ ماهانه 100 زن باردار در برزیل بر اثر کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید