هزینه کلان عربستان برای میزبانی از بوکسورهای انگلیسی

به گزارش تعطیلات رو، منابع مطلع از هزینه کلان ورزشی عربستان برای برگزاری مسابقات بوکس در این کشور خبر دادند.

هزینه کلان عربستان برای میزبانی از بوکسورهای انگلیسی

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از الخلیج الجدید، منابع مطلع روز شنبه اعلام نمودند که عربستان به دنبال میزبانی تایسون فیوری و آنتونی جوشوا بوکسورهای انگلیسی بیش از 150 میلیون دلار هزینه نموده است.

بر اساس گزارش، سایت ورزشی ای اس پی ان منابع اشاره نمودند که مبلغ پیشنهادی بالاتر از هزینه های پرداخت شده برای میزبانی یک بازی بوکس است.

رقابت میان فیوری و جوشوا احتمالاً در اواخر جولای یا اوایل ماه اوت برگزار می گردد.

عربستان سعودی طی سالهای اخیر تمایل به میزبانی رویدادهای بین المللی ، به ویژه ورزش و موسیقی داشته است که سالها پیش در این اقدامات در این کشور غیر معمول بود.

در همین زمینه، عربستان در سال 2019 اعلام نمود که میزبان رقابت بین آنتونی جوشوا انگلیسی واندی روئیز آمریکایی تبار مکزیکی می باشد.

روزنامه انگلیسی تلگراف در آن موقع فاش کرد که عربستان سعودی برای برگزاری این مسابقه نزدیک به 100 میلیون دلار آمریکا پرداخت نموده است.

عربستان سعودی در سال های اخیر میزبان بسیاری از رویدادهای بین المللی بوده که از جمله آن ها می توان به سوپرجام اسپانیا و ایتالیا و مسابقات کشتی آزاد و رالی داکار اشاره نمود.

پیش از این نیز مؤسسه حقوق بشری گرانت لیبرتی در گزارشی به هزینه های هنگفت دولت عربستان سعودی در بخش برگزاری مسابقات ورزشی پرداخت و آن را اقدامی برای بهبود چهره عربستان در زمینه حقوق بشری دانست.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 خرداد 1400 بروزرسانی: 1 خرداد 1400 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 1690

به "هزینه کلان عربستان برای میزبانی از بوکسورهای انگلیسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هزینه کلان عربستان برای میزبانی از بوکسورهای انگلیسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید