واکنش ظریف به ترامپ: در امور کشور من دخالت نکن

به گزارش تعطیلات رو، وزیر امور خارجه کشورمان به ادعای اخیر رئیس جمهور آمریکا درباره آمادگی کشورش برای یاری به ایران واکنش نشان داد.

واکنش ظریف به ترامپ: در امور کشور من دخالت نکن

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در واکنش به اظهارات اخیر دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا درباره یاری به مردم ایران و خطاب به او در صفحه توییترش نوشت: ایران ظرف چند ماه قادر به صادر کردن ونتیلاتور(دستگاه تنفس مصنوعی) خواهد بود. تمام کاری که باید انجام دهی این است که مداخله در امور کشورهای دیگر و به ویژه کشور من را متوقف کنی.

ظریف همچنین درباره ادعای ترامپ راجع به این که جان کری وزیر امور خارجه پیشین آمریکا با ارتباط با ایران قانون لوگان آمریکا را نقض می نماید گفت: باور کن که ما توصیه هیچ سیاست مدار آمریکایی را نمی پذیریم.

اظهارات ظریف در پی این مطرح می گردد که ترامپ در نشست خبری کاخ سفید به تازگی مدعی شد: به آن ها پیشنهاد یاری داده ام، اگر ونتیلاتور احتیاج داشته باشند که دارند، من برای آن ها ونتیلاتور می فرستم. ما هزاران ونتیلاتور اضافی داریم.

ترامپ همچنین جان کری را به نقض قانون لوگان و یاری به ایران متهم کرد و گفت که ایران در حال حاضر منتظر است که شاید او در انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 آمریکا در رقابت شکست بخورد و دوباره بتوانند از آمریکا امتیاز بگیرند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 3 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 1038

به "واکنش ظریف به ترامپ: در امور کشور من دخالت نکن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش ظریف به ترامپ: در امور کشور من دخالت نکن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید