پروتکل های بهداشتی دقیق اجرا می گردد، جای نگرانی نیست

به گزارش تعطیلات رو، خبرنگاران/یزد رئیس آموزش و پرورش شهرستان میبد به خانواده های میبدی اطمینان خاطر داد که تمام دستورالعمل های بهداشتی در همه مدارس میبد اجرا می گردد و جای هیچ نگرانی نیست.

پروتکل های بهداشتی دقیق اجرا می گردد، جای نگرانی نیست

محسن موحدی فرد در مراسم شروع سال تحصیلی جدید و راهی شدن 25 هزار دانش آموز به مدرسه در این شهرستان، گفت: تمام دستورالعمل های بهداشتی با دقت و به طور سختگیرانه در همه مدارس میبد اجرا خواهد شد و جای هیچ گونه نگرانی نیست.

وی در این مراسم که همراه با نواختن زنگ مدرسه شاهد یاس سران به صورت نمادین در حضور فرماندار و نماینده میبد در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان شهرستان برگزار گردید، با بیان این که اگرخانواده ها پا به پای آموزش و پرورش جلو بیایند، دانش آموزان همچون سال های قبل، سال تحصیلی موفقی خواهند داشت، اظهار کرد: کلاس ها در مدت زمان 35 دقیقه برگزار می گردد و زنگ های تفریح نیز به نحوی برنامه ریزی شده که همه دانش آموزان به طور همزمان زنگ تفریح نداشته باشند.

موحدی فرد اضافه کرد: خوشبختانه دانش آموزان حضور حداکثری در کلاس های درس ولی با فاصله گذاری اجتماعی 1.2 متری از طرفین با دیگر دانش آموزان دارند و به خانواده ها اطمینان می دهیم که مسئله ای پیش نخواهد آمد.

وی همچنین تاکید نمود: زدن ماسک در مدارس الزامی است و ورود و خروج دانش آموزان نیز با وسواس بیشتری کنترل می گردد و حتی دانش آموزانی که احتیاج به سرویس ایاب و ذهاب دارند هم با دقت مورد نظارت قرار می گیرند و مواد ضدعفونی مورد احتیاج نیز با هزینه آکادمی ها تهیه شده است.

موحدی فرد با تاکید بر همکاری خانواده ها در سال تحصیلی جدید، گفت: فرزندان شما فرزندان ما نیز هستند و مدارس، خانه دوم دانش آموزان است لذا سعی خواهیم کرد تا مطلوب ترین خدمات را به دانش آموزان ارائه کنیم.

جعفر شفاعی معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش میبد هم در این مراسم اعلام کرد: مدارس با ظرفیت 50 درصد، سال تحصیلی جدید را شروع نموده اند به این صورت که 50 درصد دانش آموزان به صورت یک روز در میان و مابقی نیز در روزهای میانی در کلاس درس حاضر می شوند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 مهر 1399 بروزرسانی: 29 مهر 1399 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 1272

به "پروتکل های بهداشتی دقیق اجرا می گردد، جای نگرانی نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پروتکل های بهداشتی دقیق اجرا می گردد، جای نگرانی نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید