کارشناسی داوری دیدار استقلال و ذوب آهن

به گزارش تعطیلات رو، پیروز سیف الله پور معتقد است مدیریت فغانی در بازی استقلال و ذوب آهن باعث شد تا این داور قضاوت خوبی را پشت سر بگذارد.

کارشناسی داوری دیدار استقلال و ذوب آهن

پیروز سیف الله پور کارشناس داوری در گفت و گو با خبرنگاران، درباره قضاوت علیرضا فغانی در دیدار استقلال و ذوب آهن اظهار کرد: فغانی به خوبی این بازی را مدیریت کرد و شاه کلید قضاوت این دیدار مدیریت فغانی در صحنه درگیری بازیکن دو تیم در دقیقه 38 بود.

وی ادامه داد: سایر داوران ما در این صحنه مماشات می کردند اما فغانی خود را در درگیری دخالت نداد و پس از اتمام آن به هر دو بازیکن کارت زرد نشان داد و به اصطلاح گربه را در حجله کشت. در صحنه گل اول استقلال هم یاری داور عالی جایگیری نموده بود و گل اسماعیلی سالم بود.

این کارشناس داوری درباره قضاوت فغانی در نیمه دو اظهار کرد: پنالتی به درستی گرفته شد و تکرار آن هم درست بود زیرا بازیکنان استقلال پیش از ضربه وارد محوطه جریمه شده بودند. عدم یکنواختی قضاوت های فغانی او را از سایر داوران متمایز نموده است و زمانی که به عنوان داور اضافی در دیدار پدیده و سپیدرود به میدان رفت، به نوعی برای سایرین فرهنگ سازی کرد؛ کاری که در این بازی دیگر داور باتجربه یعنی زرگر انجام داد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 188

به "کارشناسی داوری دیدار استقلال و ذوب آهن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارشناسی داوری دیدار استقلال و ذوب آهن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید