کاهش پنج درصدی تلفات حوادث رانندگی در لرستان

به گزارش تعطیلات رو، سرپرست پزشکی قانونی لرستان گفت: 198 مرد و 45 زن نیمه نخست امسال به دلیل تصادف در جاده های استان جان خود را از دست داده اند که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته پنج درصد کاهش یافته است.

کاهش پنج درصدی تلفات حوادث رانندگی در لرستان

به گزارش گروه استان های خبرنگاران از خرم آباد،محمدرضا فارسی نژاد،سرپرست پزشکی قانونی لرستان گفت: همچنین 6 ماهه نخست امسال چهار هزار و 652 مورد معاینات مربوط به مصدومان تصادفات جرحی در مراکز پزشکی قانونی استان اجرا شده است که از این تعداد سه هزار و 485 نفر مرد و یک هزار و 167 نفر زن بوده اند.

وی ادامه داد: همچنین آمار مجروحان تصادفات در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که چهار هزار و 331 نفر شامل سه هزار و 295 مرد و یکهزار و 36 زن بوده اند، هفت درصد افزایش دارد.

وی با اشاره به کاهش 25 درصدی تلفات ناشی از غرق شدگی گفت: نیمه نخست امسال 19 مرد و 2 زن در استان به دلیل غرق شدگی جان باخته اند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 25 کاهش داشته است.

سرپرست پزشکی قانونی لرستان گفت: همچنین 6 ماهه نخست امسال هشت نفر فوتی حوادث ناشی از کار در مراکز پزشکی قانونی استان مورد معاینه قرار گرفتند که این تعداد نسبت به پارسال سه نفر افزایش داشت.

فارسی نژاد ادامه داد: آمار مصدومان ناشی از حوادث کار ارجاعی به مراکز پزشکی قانونی استان نیز 338 مورد شامل 332 مرد و 6 زن گزارش شده است که افزایش نیم درصدی دارد، همچنین در این مدت 10مرد و 9 زن به دلیل سوختگی جان باخته اند که در مقایسه با نیمه نخست پارسال 46 درصد افزایش دارد.

وی با اشاره به اینکه 6 ماهه نخست امسال یک مرد در استان بر اثر گاز گرفتگی جان خود را از دست داده است اضافه نمود: همچنین تلفات ناشی از برق گرفتگی در نیمه اول امسال هشت نفر می باشد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته تغییری نداشته است.

ب

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 29 آبان 1400 بروزرسانی: 29 آبان 1400 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 1930

به "کاهش پنج درصدی تلفات حوادث رانندگی در لرستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش پنج درصدی تلفات حوادث رانندگی در لرستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید