کرملین: پوتین برنامه ای برای گفت وگو با ترامپ و سران سعودی ندارد

به گزارش تعطیلات رو، سخنگوی کرملین اظهار داشت، رئیس جمهور روسیه برنامه ای برای تبادل نظر با رئیس جمهور آمریکا یا سران سعودی در آستانه نشست اوپک پلاس ندارد.

کرملین: پوتین برنامه ای برای گفت وگو با ترامپ و سران سعودی ندارد

به گزارش خبرنگاران، دیمیتری پسکوف سخنگوی کرملین امروز (پنجشنبه) در جمع خبرنگاران بیان کرد که ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه برنامه ای برای گفت وگوی تلفنی با دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا و مقام های سعودی طی روزهای آینده ندارد.

خبرگزاری روسی تاس در این خصوص گزارش کرد، سخنگوی کرملین در پاسخ به سؤالی در مورد احتمال هرگونه تماس و ارتباط پوتین با ترامپ یا سران سعودی در استانه نشست اوپک پلاس، گفت: خیر، رئیس جمهور چنین برنامه ای برای روزهای آینده ندارد.

پسکوف در ادامه توضیح داد که الکساندر نواک وزیر انرژی روسیه ارتباطات با مقام های دیگر کشورها را حفظ خواهد نمود. او در حال گفت وگو با مقام های کشورهای دیگر است و ما ثبات در بازارهای بین المللی منابع انرژی را رعایت می کنیم.

سخنگوی کرملین حاضر به پیش بینی برآیند نشست آینده اوپک پلاس نشد و گفت که گزارش در این زمینه برعهده وزیر انرژی روسیه است.

بلومبرگ گزارش کرد که نشست وزرای اوپک پلاس احتمالاً از 9 و 10 ژوئن (20 و 21 خرداد ماه) به زمان دیگری در اواسط ژوئن موکول خواهد شد. این اولین بار نیست که موضوع تعویق نشست اوپک پلاس مورد بحث قرار می گیرد.

اظهارات پسکوف در حالی مطرح شده است که منابع مطلع می گویند روسیه و عربستان برای تمدید توافق طرح کاهش فراوری نفت تا یک ماه دیگر موافقت کردند. روسیه و عربستان توافق نموده اند که حداکثر کاهش فراوری را توسط گروه اوپک پلاس تا یک ماه دیگر ادامه دهند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 1115

به "کرملین: پوتین برنامه ای برای گفت وگو با ترامپ و سران سعودی ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرملین: پوتین برنامه ای برای گفت وگو با ترامپ و سران سعودی ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید