کرونا، ویروس ترامپ است ، رئیس جمهور مقصر مرگ هزاران آمریکایی

به گزارش تعطیلات رو، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا ضمن انتقاد از اقدام دیرهنگام رئیس جمهور آمریکا در توصیه به استفاده از ماسک، ویروس کرونا را ویروس ترامپ نامید.

کرونا، ویروس ترامپ است ، رئیس جمهور مقصر مرگ هزاران آمریکایی

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا عصر سه شنبه به وقت محلی با انتقاد از عملکرد دولت در قبال شیوع ویروس کرونا، آن را ویروس ترامپ نامید.

به نوشته روزنامه هیل، پلوسی در مصاحبه ای گفت: فکر می کنم با توجه به سخنان امروز رئیس جمهور، با تأکید بر لزوم استفاده از ماسک و این که این مسئله یک فریبکاری نیست، به اشتباهاتش پی برده است. این یک همه گیری جهانی است که به خاطر انفعال او بدتر شده است.

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا گفت: در واقع، مشخصاً این ویروس ترامپ است. اگر او چند ماه قبل گفته بود ماسک بزنید، اگر به جای برگزاری کارزار انتخاباتی بر فاصله اجتماعی تأکید می کرد، مردم بیشتری از او پیروی می کردند. او رئیس جمهور آمریکا است.

او به این سوال که آیا ترامپ مقصر مرگ هزاران آمریکایی در اثر ابتلا به ویروس کرونا است پاسخ داد: بله، دقیقاً حرف من همین است. فکر می کنم این مسئله کاملاً واضح است.

پلوسی در ادامه گفت: داریم به عدد 4 میلیون [مبتلا]می رسیم و حدود 140 هزار نفر جان خود را از دست داده اند. اگر پوشیدن ماسک مهم است در ماه مارس نیز مهم بوده نه این که گفته گردد در ماه آوریل همه با هم به کلیسا می رویم. ای کاش همینطور بود، اما او (ترامپ) هیچ پایه علمی برای حرف هایش ندارد.

وی اضافه کرد: برای رسیدن به واکسن دعا می کنیم، اما چند ماه با دستیابی به آن فاصله داریم و شماری خواهند مرد. پس بیایید امیدوار باشیم که رئیس جمهور به دنیای واقعی این همه گیری جهانی و این ویروس ترامپ نزدیک تر گردد.

ترامپ بامداد چهارشنبه (به وقت تهران) برای اولین بار گفت: زمانی که شما قادر به فاصله گذاری اجتماعی نیستید ماسک بپوشید. چه آن را دوست دوست داشته باشید چه نه، اما استفاده از آن تاثیر گذار است.

رئیس جمهور آمریکا در ادامه گفت، احتمالاً شرایط همه گیری کرونا پیش از آنکه بهتر گردد بدتر گردد و از مردم آمریکا خواست که در زمان رأی دادن در انتخابات ریاست جمهوری ماه نوامبر تنها درباره نحوه مدیریت در مقابله با ویروس کرونا وی را قضاوت نکنند و این موضوع را در میان دیگر چیز ها در نظر بگیرند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 1198

به "کرونا، ویروس ترامپ است ، رئیس جمهور مقصر مرگ هزاران آمریکایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا، ویروس ترامپ است ، رئیس جمهور مقصر مرگ هزاران آمریکایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید