کریمی: خودم هم نمی دانم چرا این قدر مصدوم شدم

به گزارش تعطیلات رو، محسن کریمی، بی صبرانه درانتطار بازگشت به میادین است. این بازیکن درباره شرایطی که با آن روبرو بود، حرف هایی دارد: بعد از اینکه با آسیب دیدگی روبرو شدم مدتی در شوک بودم ولی خدا را شکر الان در شرایط خوبی هستم و ان شاالله از نیم فصل دوم به تیم اضافه خواهم شد. البته مسئله ای برای ورود به لیست استقلال ندارم و اسم من در لیست زیر 25 سال استقلال هست و نیازی نیست اسم من دوباره وارد گردد. کریمی درادامه حرف هایش به دوران سخت مصدومیت اشاره نمود: بعد از عمل جراحی که پشت سرگذاشتم همه تمرکزم تمرین بود و بس. هر روز در کلینیک باشگاه استقلال حضور داشتم که جا دارد از همین جا ازپزشکان استقلال تشکرکنم. واقعا برایم در این مدت زحمت کشیدند. روزی دو سه جلسه در این مدت تمرین می کردم و از وقتی شجاعیان اضافه شد هم دو نفری با هم تمرین می کردیم.من دو عمل جراحی انجام دادم و به همین دلیل نشد که 6 ماهه به تمرینات برگردم واین زمان 9 ماه طول کشید. خوشبختانه نزدیک یک ماه است در تمرینات گروهی شرکت دارم و شرایط بدنی خوبی هم پیدا کردم. ان شاالله که سعی و تلاشم جواب بدهد و هر کاری از دست مان برآید برای استقلال انجام می دهیم.

کریمی: خودم هم نمی دانم چرا این قدر مصدوم شدم

کریمی درباره رفتارشفر دراین ایام نیزحرف هایی دارد: شفر همیشه به من روحیه می داد و بارها گفت که منتظریم تا شما به تیم برگردید. این نوع گفتمان سرمربی استقلال خودش انگیزه بود و باعث خوشحالی و انرژی مثبت می شد. شفرحتی به من و شجاعی یک دستبند استقلال هدیه داد که من آن را در صفحه مجازی ام منتشر کردم. شفر همیشه انرژی مثبت به ما داده و به ما انگیزه داده است. روزی هم که به ما آن دستبند را داد گفت که ما منتظریم شما برگردید و دوست داریم شما خوب تمرین کنید و آماده به میادین برگردید.

کریمی روند رو به رشدش دراستقلال را این گونه تشریح می نماید: من از نوجوانان و جوانان در استقلال بودم و در اوج دوران جوانی در این تیم بازی کردم. زمانی که آقای قلعه نویی از استقلال رفت پرویز مظلومی به تیم آمد که من در آن سال ها خوب بازی کردم و گل هم خوب می زدم. حتی یادم هست به تیم ملی دعوت شدم اما نمی دانم به یک باره چه اتفاقی افتاد که مرتب مصدوم می شدم. در یک برهه یک سمت بدنم مشکل داشت و تا می آمدم اوج بگیرم دوباره مصدوم می شدم. 3-4 هفته ای از مسابقات دور بودم و دوباره این اتفاق می افتاد تا اینکه کتفم آسیب دید و مدتی به خاطر آن مسئله از میادین دور بودم. بعد از آن تا در حال برگشت به میادین بودم متاسفانه رباط پایم آسیب دید. در این مدت خیلی خودخوری کردم ولی با گذشت چند وقت با این موضوع کنار آمدم و به خودم قول دادم اگر خوب کار کنم همه این اتفاقات فراموش می گردد و مطمئن باشید این اتفاق می افتد. دراین ایام هر کسی من را می دید می گفت چرا مصدوم می شوی، خودم به دنبال این چراها بودم و همیشه سعی کردم در بهترین شرایط تمرین کنم و حتی در یک دوره برای بدنسازی به خارج از کشور رفتم چون اصلا دوست ندارم در اوج جوانی فرصت ها را از دست بدهم. امیدوارم شرمسار طرفداران استقلال نشوم.

هافبک-مهاجم استقلال که ازبازیکنان بی حاشیه باشگاه استقلال محسوب می گردد درباره نیم فصل دوم حرف هایی دارد: مطمئنا بازی ها سخت می گردد و تیم های دیگر هم یارگیری می نمایند و کارمان سخت است به خصوص در آسیا. ولی ما استقلال هستیم و باید به بهترین شکل کارمان را پیش ببریم. با این حال از طرفداران استقلال متشکرم که به من انرژی مثبت دادند و من هرچه دارم از آنهاست. ازهمه بچه هایی که به من انگیزه دادند تشکر می کنم.

10-670

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 22 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 149

به "کریمی: خودم هم نمی دانم چرا این قدر مصدوم شدم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کریمی: خودم هم نمی دانم چرا این قدر مصدوم شدم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید