کشف محموله قاچاق پرندگان شکاری در بوشهر

به گزارش تعطیلات رو، محموله عظیم پرندگان در معرض خطر و از گونه های شاهین، بحری و بالابان توسط فرماندهی مرزبانی شهرستان عسلویه و همکاری یگان حفاظت محیط زیست استان بوشهر و شهرستان عسلویه کشف و ضبط شد.

کشف محموله قاچاق پرندگان شکاری در بوشهر

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران به نقل از تسنیم، فرهاد قلی نژاد مدیرکل محیط زیست استان بوشهر در گفت وگو با خبرنگار حوزه محیط زیست از کشف و ضبط محموله قاچاق پرندگان شکاری در معرض انقراض در این استان و شهرستان عسلویه اطلاع داد.

وی اضافه نمود: محموله عظیم پرندگان در معرض خطر که شامل تعداد 22 بهله پرنده شکاری از خانواده شاهینیان و از گونه های شاهین، بحری و بالابان توسط فرماندهی مرزبانی شهرستان عسلویه و همکاری یگان حفاظت محیط زیست استان و شهرستان عسلویه کشف و ضبط شد.

مدیرکل محیط زیست استان بوشهر با بیان اینکه قاچاقچیان قصد خروج این پرندگان از بوشهر به کشورهای حاشیه خلیج فارس و کشور قطر را داشتند، گفت: این کشف پرندگان سومین کشف و ضبط پرندگان شکاری در امسال است که دو مورد قبلی در شهریور و در شهرستان دیر بوده که روال قانونی مراحل قضائی آن نیز در حال اجرا است.

قلی نژاد با ابراز تأسف از نگهداری این پرندگان در شرایط بسیار نامطلوب، توضیح داد: متأسفانه این پرندگان شرایط نامساعدی داشتند که به محض کشف محموله، اقدامات دامپزشکی جهت بهبود شرایط زیستی بر روی تعدادی از آنها انجام شد.

مدیرکل محیط زیست استان بوشهر در خاتمه اعلام نمود: این 22 بهله پرنده از گونه های در معرض انقراض و شکاری که شب گذشته از یک خودرو کشف و ضبط شد، با دستور مقام قضائی آزادسازی و متخلفان نیز به مرجع قضائی معرفی شدند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 30 آذر 1399 بروزرسانی: 30 آذر 1399 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 1398

به "کشف محموله قاچاق پرندگان شکاری در بوشهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف محموله قاچاق پرندگان شکاری در بوشهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید