کمیته امداد سهام دار 25 درصد یکی از صندوق های پژوهش و فناوری شد

به گزارش تعطیلات رو، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد گفت: تصویب شد کمیته امداد 25 درصد سهام یکی از صندوق های پژوهش و فناوری که متولی حوزه خدمات اجتماعی است را داشته باشد.

کمیته امداد سهام دار 25 درصد یکی از صندوق های پژوهش و فناوری شد

حجت الله عبدالملکی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) در گفت وگو با خبرنگار ، اظهار کرد:کمیته امداد امام خمینی باتوجه به حجم بالا مستعدین دانش بنیان از سال گذشته با مجموعه های متولی اقتصاد دانش بنیان تفاهم نامه هایی را به امضا رسانده است.

او گفت: با توجه به مذاکره هایی که با ستاد های فن آوری ها نرم و هویت ساز، آب و کشاورزی و پارک های علم و فناوری در سراسر کشور اجرا شده است مقرر شد برای ایجاد اشتغال مستعدین دانش بنیان به ما کمک کنند.

عبدالملکی با بیان اینکه تفاهم نامه ای در این راستا آماده شده است که به زودی با معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری امضا خواهد شد، افزود: این تفاهم نامه فضایی جامع و کاملی برای پشتیبانی از طرح های دانش بنیان کمیته امداد در نظر گرفته است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد با بیان اینکه در کمیته امداد مصوب شده است در یکی از صندوق های پژوهش و فناوری که متولی حوزه خدمات اجتماعی و حمایت اجتماعی است 25 درصد سهام آن را داشته باشیم، گفت: مذاکراتی با مرکز رشد و نوآوری ریاست جمهوری اجرا شده است که آن ها حمایت جدی تری از این مورد داشته باشند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 29 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 846

به "کمیته امداد سهام دار 25 درصد یکی از صندوق های پژوهش و فناوری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمیته امداد سهام دار 25 درصد یکی از صندوق های پژوهش و فناوری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید