گلایه ترامپ از تمسخر شدن توسط رسانه های اخبار دروغ

به گزارش تعطیلات رو، رئیس جمهور آمریکا در توئیتی به پوشش خبری رسانه های اخبار دروغ کشورش از تحولات مربوط به حضور وی در اجلاس سران ناتو در شهر لندن حمله نموده و مدعی شد، به رغم باور او به موفقیت آمیز بودن چشمگیر حضورش در این اجلاس، بعضی از این رسانه ها بی وقفه او را به تمسخر گرفتند.

گلایه ترامپ از تمسخر شدن توسط رسانه های اخبار دروغ

به گزارش خبرنگاران، به نقل از روزنامه دیلی میل، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در توئیتی ابتدا نوشت: من کشورهای ناتو را مجبور کردم 530 میلیارد دلار بیشتر پول بپردازند تا پرداختی آمریکا کمتر گردد اما به هنگام بازگشت به خانه با رسانه های اخبار دروغی روبرو شدم که من را مسخره کردند. فکر نمی کردم که چنین اتفاقی بیفتد.

رئیس جمهور آمریکا کوشش نموده تا برای خودش از بابت مساله افزایش بودجه نظامی کشورهای عضو ناتو اعتبار کسب کند و در عین حال مکرراً همپیمانان اروپایی کشورش را متهم به نپرداختن سهمی عادلانه در بودجه نظامی ناتو نموده است.

با این حال آنالیز ها نشان می دهد که کشورهای عضو ائتلاف ناتو به صورت مداوم از سال 2014 و از قبل از آن که ترامپ رئیس جمهور آمریکا گردد مشارکت و تعهد نظامی خود را افزایش داده اند.

این شکایتهای ترامپ بعد از انتشار ویدیویی در اینترنت که در آن جاستین ترودو، نخست وزیر کانادا، امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه و بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس در حال تمسخر ترامپ و همچنین خندیدن در جریان کنفرانس خبری او هستند، مطرح می شوند.

این ویدیو دستاویزی برای ساخت یک ویدیوی تمسخر آمیز ساختگی دیگر علیه ترامپ که از سوی برنامه ای موسوم به Saturday Night Live پخش شد نیز نهاده شد.

روز یکشنبه سازمان موسوم به شورای آتلانتیک دانمارک اظهار داشت، مجبور به لغو یک سمینار تحت پشتیبانی دولت آمریاک درباره ناتو و روابط ترانس آتلانتیک به سبب آنکه سفارت آمریکا در این کشور جلوی شرکت یک استاد دانشگاه آمریکایی منتقد ترامپ در این اجلاس را گرفت، شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 947

به "گلایه ترامپ از تمسخر شدن توسط رسانه های اخبار دروغ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلایه ترامپ از تمسخر شدن توسط رسانه های اخبار دروغ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید