20 اکیپ بازرسی شبانه روزی بازار استان مرکزی را رصد می نمایند

به گزارش تعطیلات رو، به گزارش خبرنگاران، محمدرضا حاجی پور عصر روز شنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار استان مرکزی در اراک گفت: جلسه تنظیم بازار با توجه به مصوبه ای که از طریق وزیر صنعت، معدن و تجارت ابلاغ گردیده است، به صورت هفتگی در استان مرکزی برگزار می گردد.

20 اکیپ بازرسی شبانه روزی بازار استان مرکزی را رصد می نمایند

وی اضافه کرد: در جلسه امروز هم مسائل مربوط به موضوع بازرسی و کنترل گرانی اقلام مورد احتیاج شهروندان مطرح که مقرر شد برای حفظ آرامش بازار و تنش زدایی و ایجاد امنیت بیشتر در حوزه عرضه و تقاضای اقلام مورد احتیاج مردم، نظارت موثرتر بر عرضه محصولات مورد احتیاج شهروندان انجام گردد.

حاجی پور اظهار داشت: همچنین تاکید بر بحث نظارت مستمر و دقیق تر در حوزه اصناف و مجموعه انبارهای موجود در حوزه مواد غذایی و کوشش برای شناسایی مکان های اختفای اقلام اساسی مردم از جمله مواردی بود که در این جلسه مطرح شد.

وی بیان داشت: اخیرا هم با توجه به مصوبه وزارت صنعت، معدن و تجارت مبنی بر تشکیل کارگروه ستاد مبارزه با احتکار و اختفای کالاهای اساسی مردم، این کارگروه در استان تشکیل گردیده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی اظهار داشت: کوشش بر این است با توجه به دغدغه ای که مردم در مورد تامین کالاهای اساسی دارند، بتوانیم شرایطی را فراهم کنیم که این دغدغه رفع گردد و تامین احتیاجهای مردم در اولویت کار قرار گرفته است.

وی توضیح داد: برخورد جدی و قانونی با محتکران و افرادی که به نوعی اختفای اقلام مورد احتیاج مردم را انجام دهند صورت می گیرد و امیدواریم این کوشش ها موجب آرامش خاطر مردم و شهروندان استان مرکزی گردد.

منبع: mehrnews.com
انتشار: 11 شهریور 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 37

به "20 اکیپ بازرسی شبانه روزی بازار استان مرکزی را رصد می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "20 اکیپ بازرسی شبانه روزی بازار استان مرکزی را رصد می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید