23 شکارچی غیرمجاز در مازندران دستگیر شدند

به گزارش تعطیلات رو، ماموران یگان حفاظت محیط زیست استان مازندران در چند روز گذشته با وجود برف و سرمای شدید حین گشت و کنترل در شهرهای نور، آمل، بابل، ساری، میاندورود و بهشهر 23 شکارچی غیرمجاز را به همراه 22 قبضه سلاح شکاری و لاشه چند قطعه پرنده دستگیر کردند.

23 شکارچی غیرمجاز در مازندران دستگیر شدند

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران، ماموران یگان حفاظت محیط زیست نور(محیط بانی چمستان) حین گشت وکنترل در منطقه کرچی لاویج یک شکارچی غیرمجاز را به همراه یک قبضه سلاح شکاری، لاشه چهارقطعه ابیا و سایر ادوات شکار دستگیر کردند.

در آمل ماموران یگان حفاظت محیط زیست حین گشت و کنترل در منطقه دابودشت یک شکارچی غیرمجاز را به همراه یک قبضه سلاح قاچاق و دو قطعه پرنده دستگیر کردند. همچنین ماموران یگان حفاظت محیط زیست آمل طی اخبار دریافتی یکی از دوستدارن طبیعت مبنی به بر زنده گیری پرندگان باداشتن حکم قضایی منزل یک متخلف را بازدید و 4قطعه کبک و 3قطعه قرقاول زنده را کشف و ضبط کردند.

ماموران یگان حفاظت محیط زیست بابل(محیط بانان بخش بندپی و بابل کنار) حین گشت و کنترل شبانه از شکارچیان غیرمجاز 12 قبضه سلاح شکاری ولاشه 16قطعه پرنده(توکا و سهره جنگلی) کشف و ضبط کردند.

در ساری ماموران یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان(محیط بانی هولار) حین گشت و کنترل در حوزه استحفاظی شکارچیان غیرمجاز را به همراه 4 قبضه سلاح شکاری دستگیر کردند.

ماموران یگان حفاظت محیط زیست میاندورود (پناهگاه حیات وحش دشت ناز) حین گشت و کنترل در حوزه استحفاظی از یک شکارچی غیرمجاز، یک قبضه سلاح شکاری کشف و ضبط کردند.

در بهشهر ماموران پناهگاه حیات وحش میانکاله حین گشت و کنترل در تالاب لپوی زاغمرز و تالاب میانکاله سه شکارچی غیرمجاز را به همراه 3 قبضه سلاح شکاری و لاشه یک قطعه ابیا دستگیر کردند. متخلفان با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 18 بهمن 1399 بروزرسانی: 18 بهمن 1399 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 1491

به "23 شکارچی غیرمجاز در مازندران دستگیر شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "23 شکارچی غیرمجاز در مازندران دستگیر شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید