افزایش حضور زنان در پست های مدیریتی سازمان میراث فرهنگی

به گزارش تعطیلات رو، مشاور امور زنان و خانواده سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از افزایش حضور زنان در پست های مدیریتی این سازمان اطلاع داد.

افزایش حضور زنان در پست های مدیریتی سازمان میراث فرهنگی

به گزارش خبرنگاران فریبا رحمانپور مشاور امور زنان و خانواده رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در نشست با بانوان شاغل در سازمان گفت: با نگاه ویژه ریاست سازمان نسبت به حوزه زنان، در واگذاری پست های مدیریتی در سطوح عالی، میانی و پایه، افزایش قابل قبولی صورت گرفته است.

او ادامه داد: میزان حضور زنان در پست های مدیریت از15/7 درصد در سال 96 به 17/4 درصد در سال 97 افزایش یافته است.

رحمانپور توضیح داد: خدمات بسیار خوبی در حوزه رفاهی برای یاری به وضعیت زنان شاغل و خانواده ها صورت گرفته که از جمله می توان به برگزاری برنامه های فرهنگی، هنری و ورزشی، برگزاری دوره های آموزشی اشاره نمود.

مشاور امور زنان و خانوده رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری افزود: همچنین لحاظ کردن عملکرد زنان و خانواده در شاخص های ارزیابی عملکرد ادارات کل استانها از اقدامات خوب صورت گرفته در این دوره است.

او اظهار کرد: بانوان با دقت نظر و توجهی که به امور دارند می توانند در پیشبرد اهداف و ماموریت های سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نقش بسیار تاثیرگذاری داشته باشند.

رحمانپور افزود: امروز شاهد هستیم که بانوان در امور اجتماعی و اقتصادی کشور فعالیت دارند و حوزه گردشگری هم از این امر مستثنی نیست، زنان شاغل در حوزه گردشگری اعم از دفاتر خدمات گردشگری، هتل ها، بومگردی ها و استارت آپ های این حوزه نشان داده اند که توانایی خلق ایده های نو را دارند.

مشاور امور زنان و خانواده رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری توضیح داد: زنان شاغل دو وظیفه مهم و اساسی در داخل و خارج از خانه بر عهده دارند و همین امر نشان دهنده توانایی و قدرت بانوان است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 1 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 159

به "افزایش حضور زنان در پست های مدیریتی سازمان میراث فرهنگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش حضور زنان در پست های مدیریتی سازمان میراث فرهنگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید