در مصاحبه با خبرنگاران مطرح شد؛ آمادگی برای پوشش تحصیلی دانش آموزان لازم التعلیم متوسطه، استقرار آموزش الکترونیک در 40 مدرسه آموزش از راه دور

به گزارش تعطیلات رو، مدیر آموزش از راه دور با اشاره به ظرفیت های موجود این مدارس گفت: بارها برای پوشش تحصیلی دانش آموزان واجب التعلیم دوره اول و دوم متوسطه اعلام آمادگی نموده ایم.

در مصاحبه با خبرنگاران مطرح شد؛ آمادگی برای پوشش تحصیلی دانش آموزان لازم التعلیم متوسطه، استقرار آموزش الکترونیک در 40 مدرسه آموزش از راه دور

گودرز شاهمرادی مدیر مدارس آموزش از راه دور در گفت وگو با خبرنگار ، درباره برنامه ه های جدید این مدارس و توسعه آن اظهار کرد: چهار راهبرد اساسی در رویکرد آموزشی این مدارس در نظر گرفتیم که شامل کیفیت بخشی به فعالیت ها، تقویت و آموزش نیروی انسانی، تقویت برنامه آموزشی و ترمیم برنامه های در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: یکی دیگر از اولویت های ما برای این مدارس، استقرار آموزش الکترونیکی در مناطق محروم است و تا کنون 40 مدرسه در این سیستم جای گرفتند.

مدیر مدارس آموزش از راه دور با اشاره به این که سعی داریم تا در مدارس دیگر آموزش از راه دور هم مسیر آموزش های الکترونیکی ترویج دهیم توضیح داد: این زیرساخت در مدارس وجود دارد تا بتوانیم از ظرفیت آموزش الکترونیکی بیشتر استفاده کنیم.

شاهمرادی درباره رسیدگی به وضعیت دانش آموزان باز مانده از تحصیل توضیح داد: بار ها اعلام آمادگی کردیم که می توانیم با استفاده از ظرفیت موجود دانش آموزان لازم التعلیم متوسطه اول و دوم را پوشش دهیم.

وی تقویت نظارت عمومی، تخصصی و ارزیابی عملکرد را از دیگر برنامه های اصلی این مدارس بر شمارد و گفت: بر اساس این رویکرد مدارس موفق در چارچوب استاندارد ها تشویق می شوند و مدارسی که نیازمند توجه بیشتری هستند باید شرایط مناسب را پیدا کند در غیر این صورت فعالیت آن ها متوقف می گردد.

ایجاد نظام هماهنگ تقویم اجرایی در مدارس آموزش از راه دور

مدیر مدارس آموزش از راه دور از ایجاد نظام هماهنگ تقویم اجرایی اطلاع داد و گفت: در کنار برنامه محوری، تقویم اجرایی در نظر گرفتیم تا مدارس آموزش از راه دور بدانند در هر هفته باید چه فعالیت هایی را داشته باشند.

شاهمرادی به برگزاری جشنواره قلم 2اشاره کرد و گفت: جشنواره قلم در چند بخش شامل دانش آموزان و خبرنگاران آماده دریافت آثار آن ها است و هدف آن آشنایی جامعه با ظرفیت های مدارس آموزش از راه دور و جلوگیری از تعدد بازماندگان از تحصیل است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 29 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 156

به "در مصاحبه با خبرنگاران مطرح شد؛ آمادگی برای پوشش تحصیلی دانش آموزان لازم التعلیم متوسطه، استقرار آموزش الکترونیک در 40 مدرسه آموزش از راه دور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در مصاحبه با خبرنگاران مطرح شد؛ آمادگی برای پوشش تحصیلی دانش آموزان لازم التعلیم متوسطه، استقرار آموزش الکترونیک در 40 مدرسه آموزش از راه دور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید