سامانه فروش اینترنتی صنایع دستی سمنان راه اندازی می گردد

به گزارش تعطیلات رو، محمد جهانشاهی در مصاحبه با خبرنگاران، ضمن بیان اینکه سامانه فروش اینترنتی صنایع دستی سمنان باهدف استفاده از ظرفیت های خوب فضای مجازی در ارتقای اقتصادی هنرمندان و صاحبان تولید در بخش صنایع دستی راه اندازی می گردد، تأکید کرد: امیدواریم بتوانیم تا انتها سال 97 با تفاهم نامه های همکاری که در بخش فروش بین میراث فرهنگی و پیام رسان ها صورت گرفته شاهد همکاری با سامانه فروش به روز و مطرح کشور باشیم.

سامانه فروش اینترنتی صنایع دستی سمنان راه اندازی می گردد

وی بابیان اینکه این طرح قطعاً به ارتقای بازار فروش محصولات و صنایع دستی تولیدی استان سمنان کمک می نماید، اضافه کرد: گسترش فناوری و استفاده اکثریت مردم از شبکه های پیام رسان یک ظرفیت عظیم را برای فروش محصولات تولیدی هنرمندان استان در اختیار ما قرار داده که باید از آن بهره کافی را ببریم.

ضرورت ترویج فرهنگ حمایت از هنرمندان صنایع دستی

مدیرکل میراث فرهنگی استان سمنان اظهار داشت: طرح فروش اینترنتی محصولات تولیدی هنرمندان صنایع دستی استان از طریق ایجاد سامانه صنایع دستی در صورت اجرایی شدن کمک شایانی به ارتقای اقتصادی این عرصه می نماید که به طور جد به دنبال تحقق آن هستیم.

جهانشاهی بابیان اینکه برای یافتن بازار فروش محصولات تولیدی، اعزام هنرمندان استان به نمایشگاه های خارج از استان نیز صورت می گیرد، ابراز کرد: تا کنون چندین دوره اعزام هنرمندان صنایع دستی به نمایشگاه بین المللی تهران، برج میلاد، بازارچه صنایع دستی کشور و ... صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: البته باید به دنبال ترویج فرهنگ استفاده از صنایع دستی و حمایت مردم استان از هنرمندان این حوزه نیز باشیم اما در کنار آن راه اندازی بازارچه های دائمی صنایع دستی نیز در دستور کار واقع شده است.

منبع: mehrnews.com
انتشار: 28 مرداد 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 34

به "سامانه فروش اینترنتی صنایع دستی سمنان راه اندازی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامانه فروش اینترنتی صنایع دستی سمنان راه اندازی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید