سخنگوی وزارت خارجه: اخبار مربوط به شرایط بازداشت شهروند آمریکایی در مشهد کذب است

به گزارش تعطیلات رو، بهرام قاسمی گفت: گزارشات منتشر شده توسط رسانه های آمریکایی مربوط به شرایط بازداشت یک شهروند این کشور در مشهد کذب است.

سخنگوی وزارت خارجه: اخبار مربوط به شرایط بازداشت شهروند آمریکایی در مشهد کذب است

به گزارش ، بهرام قاسمی سخنگو و رئیس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه ای وزارت امور خارجه در پاسخ به پرسش خبرنگاران در مورد خبر منتشره پیرامون بازداشت یک شهروند آمریکایی در ایران به نام مایکل وایت، ضمن تایید این دستگیری گفت: یک شهروند آمریکایی به نام مایکل وایت چندی قبل در شهر مشهد بازداشت شد که موضوع در نخستین روز های دستگیری به وسیله دفتر حفاظت منافع آمریکا در تهران به اطلاع دولت آمریکا رسید و دولت متبوع وی از همان ابتدای بازداشت در جریان این دستگیری قرار داشته است.

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با اشاره به مطالب نادرست برخی رسانه های آمریکایی در چند روز گذشته که با انجام فضاسازی و تشدید جنگ روانی و دروغ پردازی های هدفمند با انتشار گزارشاتی بی اساس، به شرایط نامطلوب و آزار و اذیت این زندانی آمریکایی اشاره نموده اند، گفت: این گونه گزارشات دروغ و نادرست به شدت تکذیب می گردد.

قاسمی اضافه نمود: پرونده این فرد از سوی مجاری ذیصلاح قانونی در حال رسیدگی است و در صورت اتمام این روند موضوع از سوی مراجع ذیربط در زمان لازم اطلاع رسانی خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 2 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 160

به "سخنگوی وزارت خارجه: اخبار مربوط به شرایط بازداشت شهروند آمریکایی در مشهد کذب است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سخنگوی وزارت خارجه: اخبار مربوط به شرایط بازداشت شهروند آمریکایی در مشهد کذب است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید