فوتبال دنیا، قرعه کشی جنجالی در فوتبال لوکزامبورگ با مفهومی جدید از تقلب!

به گزارش تعطیلات رو، فوتبال دنیا - قرعه کشی یکی از رقابت های داخلی فوتبال در کشور لوکزامبورگ به شیوه ای برگزار گردید که جای هیچگونه شک و شبهه ای را در مورد وجود تقلب در آن باقی نمی گذاشت.

فوتبال دنیا، قرعه کشی جنجالی در فوتبال لوکزامبورگ با مفهومی جدید از تقلب!

به گزارش خبرنگاران، چند فصل برخی رسانه های اروپایی فرضیه هایی در مورد استفاده از توپ های گرم یا سرد در گلدان های قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا مطرح شد تا اتهامات به یوفا در خصوص آسان کردن مسیر صعود برخی تیم های خاص نسبت داده گردد، البته هرگز مدارک و شواهد کافی برای اثبات این فرضیه فراهم نشد.

این هفته اما لوکزامبورگی ها سازوکار قرعه کشی با رعایت حقوق برخی تیم های خاص را به شیوه ای عملی برای آن دسته از کسانی که علاقه مند بودند این کار به چه صورت انجام می گردد، به نمایش گذاشتند.

این اتفاق در قرعه کشی جام حذفی فوتبال این کشور اتفاق افتاده و فیلمی از آن منتشر گردیده که عمق فاجعه را به تصویر می کشد. در این فیلم معین است که مسئول برداشتن توپ ها یکی پس از دیگری گوی ها را از نظر میزان دما تست می نماید و آن گوی هایی را که اختلاف دمایی دارند برمی دارد. داستان زمان مضحک تر می گردد که او بیش از یک بار گوی هایی که اشتباهاً برداشته را می اندازد و گوهایی دیگر را برمی دارد. قرعه کشی مرحله نهایی لیگ ملت های اروپا در دوبلین برگزار می گردد

فیلم این قرعه کشی جنجالی را مشاهده کنید:

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 86

به "فوتبال دنیا، قرعه کشی جنجالی در فوتبال لوکزامبورگ با مفهومی جدید از تقلب!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، قرعه کشی جنجالی در فوتبال لوکزامبورگ با مفهومی جدید از تقلب!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید