کلوپ: بین همه تیم های لیگ قهرمانان فقط از رویارویی با دو تیم نگران بودم

به گزارش تعطیلات رو، سرمربی آلمانی لیورپول، اعتراف کرد که قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان او را از رویارویی با دو تیمی که نمی خواست با آنها مصاف داشته باشد، نجات داده است.

کلوپ: بین همه تیم های لیگ قهرمانان فقط از رویارویی با دو تیم نگران بودم

به گزارش خبرنگاران ، یورگن کلوپ اعتراف کرد که ترسناک ترین قرعه برای او و مردانش در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا یوونتوس بوده و به همین دلیل از رویارو نشدن با این تیم در اولین مرحله حذفی رقابت ها نفس راحتی کشیده است.

قرمزپوشان مرسی ساید فصل گذشته به فینال لیگ قهرمانان رسیدند و در آنجا مغلوب رئال مادرید شدند اما سال جاری به سختی و به لطف پیروزی یک گله هفته آخر مرحله گروهی مقابل ناپولی جواز حضور در مرحله حذفی را کسب کردند. با وجود این پیروزی اما آنها در سید دوم قرعه کشی قرار گرفتند و این یعنی که احتمال روبه رو شدن شان با یوونتوس در سید اول رقابت ها وجود داشت.

کلوپ که تیمش در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا باید به مصاف بایرن مونیخ برود، گفت: اگر بخواهم صد درصد راستش را بگویم، باید اعتراف کنم که برای این مرحله از رقابت ها فقط دو تیم بودند که من امیدوار بودم با آن روبه رو نشویم. اولی بوروسیا دورتموند (تیم سابق کلوپ) بود، چون نمی خواستم به این زودی با آنها روبه رو شویم، البته اگر بعد از این مرحله با هم مصاف داشته باشیم برای هر دو باشگاه خوب است. ببینیم چه می گردد. تیم دوم هم یوونتوس بود چون به نظر من آنها مدعی قهرمانی این فصل لیگ قهرمانان هستند. آنها واقعاً باتجربه هستند و دلیلش هم سن بازیکنانی است که دارند. آنها در هر بازی طوری می جنگند که انگار آخرین فرصت شان است. شکست دادن یوونتوس در این فصل کار بسیار سختی خواهد بود.

کلوپ درباره رویارویی تیمش با بایرن مونیخ هم گفت: من با روبه رو شدن با سایر تیم ها مسئله ای نداشتم و الان هم بایرن مونیخ حریف مان شده است. من می گویم که این بازی برای طرفداران مان خوب است. مونیخ شهری است که ما در اردوی پیش فصل، در جام آئودی در آن بازی کردیم. من مطمئن نیستم که در آن تورنمنت طرفداران مان در مونیخ حضور داشتند اما این بار آنها حتماً باید همراه ما بیایند چون واقعاً بازی جذابی می گردد. بایرن تیم بزرگی است و ما را به چالش می کشد. نکته خوب درباره قرعه مان این است که الان دیگر مثل دو سال قبل نیست که اگر با بایرن مونیخ روبه رو می شدید با خودتان می گفتید اوه، امکان ندارید صعود کنیم. می دانیم که کار سختی است. آنها هم می دانند که کارشان سخت است. پس دو بازی سخت میان دو تیم بزرگ را در پیش داریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 146

به "کلوپ: بین همه تیم های لیگ قهرمانان فقط از رویارویی با دو تیم نگران بودم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلوپ: بین همه تیم های لیگ قهرمانان فقط از رویارویی با دو تیم نگران بودم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید