کیوسک سفارش آنلاین بومی سازی شد

به گزارش تعطیلات رو، به گزارش خبرنگاران، این محصول سخت افزاری - نرم افزاری کاملا بومی با هدف جذب بازارهای ایران و خاورمیانه توسط یک شرکت دانش بنیان ایرانی و با حمایت معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری و اتاق بازرگانی در نمایشگاه جیتکس دبی ارائه شده است.

کیوسک سفارش آنلاین بومی سازی شد

محمد متشرعی، مدیرعامل شرکت دانش بنیان فراوریکننده سلف اوردر درباره این محصول به خبرنگاران گفت: کیوسک سفارس خدمات با کاربردهای مختلفی مانند فروش بلیط، سفارش کالا و مدل رستورانی سفارش غذا طراحی شده و به صورت صفر تا 100 در ایران طراحی و فراوری شده است.

وی حذف صف، استفاده حداکثری از زمان و جلوگیری از اتلاف وقت را از جمله ویژگیهای این محصول مطرح نمود و گفت: جهان به سمت سفارش سلف تو سلف در حرکت است و خدمات به انتخاب مشتری و بدون احتیاج به یک نیروی انسانی و یا فروشنده، قابل ارائه خواهد بود. از این جهت کیوسک ثبت سفارش در کشورهای توسعه یافته در حال نصب است و ما موفق شدیم این محصول سخت افزاری نرم افزاری را با نصف قیمت تمام شده نسبت به مدل مشابه خارجی در ایران فراوری و بومی سازی کنیم.

متشرعی با اشاره به اینکه نمونه خارجی این محصول حدود 4 هزار یورو قیمت دارد، اضافه نمود: در کوشش برای جذب بازار خاورمیانه هستیم و این پنل صنعتی را با نصف این قیمت می توانیم در کشورهای منطقه عرضه کنیم.

وی جذب بازار منطقه و صادرات این محصول ایرانی را از جمله اهداف حضور در نمایشگاه جیتکس مطرح نمود و گفت: این کیوسک دیجیتال 43 اینچی با امکان اتصال به درگاه های بانکی و پرداخت آنلاین پول، در شهرک ICT فراوری می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 99

به "کیوسک سفارش آنلاین بومی سازی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کیوسک سفارش آنلاین بومی سازی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید