امضای تفاهم نامه تبلیغاتی بین DXB و پارک موضوعی دبی

به گزارش تعطیلات رو، فرودگاه بین المللی دبی، در راستای عمل به تعهدات خود نسبت به ترویج گردشگری دبی، تفاهم نامه ای با پارک و تفرجگاه دبی امضا کرد.

امضای تفاهم نامه تبلیغاتی بین DXB و پارک موضوعی دبی

فرودگاه های دبی (DBX) و DXB Entertainment PJSC، مالک مجتمع تفریحی و تفریح پارک و تفرجگاه دبی (Dubai Parks And اقامتگاه)، خبری مبنی بر انعقاد همکاری استراتژیک در میان خود با هدف معرفی دبی به عنوان مقصدی مهم برای تفریح های خانوادگی منتشر کردند.

بر اساس این قرارداد منحصر به فرد، آگهی های تبلیغاتی پارک و تفرجگاه دبی را در پایانه های مسافری فرودگاه بین المللی دبی منتشر می نماید که هر سال به 88٬200٬000 (88 میلیون و 200 هزار) مسافر خدمات رسانی می نماید. پارک موضوعی دبی خواستار آن است که موقعیت خود را به عنوان بزرگ ترین پارک تفریحی در منطقه تثبیت کند. بعلاوه، این کار به عنوان بخشی از تعهدات فرودگاه دبی مبنی بر ایجاد دبی به عنوان یک مقصد گردشگری مهم انجام می گردد.

محمد الملا، مدیر اجرایی DXB Entertainment PJSC گفت:

مفتخریم که سرمایه گذاری مشترک خود با فرودگاه دبی را که مرحله ای مهم در جهت رشد بخش گردشگری داخل مرزی است، به طور رسمی اعلام کنیم.

به عنوان بزرگ ترین مجتمع پارک موضوعی منطقه، در راستای تقویت موقعیت دبی به عنوان مرکز دنیای گردشگری و تفریح کوشش می کنیم. معتقدیم که حضور ما در پررفت و آمدترین فرودگاه بین المللی دنیا، حداکثر تعامل و شناخت را در بین تقریبا 88٬000٬000 (88 میلیون) مسافری که به واسطه این فرودگاه مسافرت می نمایند، به ارمغان می آورد.

او اضافه کرد:

راه چاره های ویژه رسانه ای ما و ایده های جامعی که در این خصوص اندیشیده ایم، به شیوه ای استراتژیک در همه بخش های فرودگاه بین المللی دبی تعبیه شده اند و عنصری از تعجب و تفریح برای مسافران این فرودگاه ایجاد می نماید و اطلاعاتی اجمالی در خصوص آنچه که در پارک و تفرجگاه دبی انتظار آن ها را می کشد، به مسافران می بخشد.

850٬000 بازدیدنماینده در سه ماهه اول سال 2018 از پارک و تفرجگاه دبی بازدید نموده اند که نسبت به سه ماهه قبل 45٪ افزایش یافته است. این پارک موضوعی، مسافران ورودی و مسافران عبوری شهر را هدف خود قرار داده است.

یوجین بری (Eugene Barry)، معاون اجرایی فرودگاه های دبی، گفت:

این همکاری، پایبندی فرودگاه دبی نسبت به تعهد خود مبنی بر معرفی مهمان نوازی دبی و تفریح های دنیای آن به بازدیدنمایندگان این شهر پرجنب و جوش و بعلاوه، ایجاد تجربه فرودگاهی منحصر به فرد برای مسافران را ثابت می نماید.

بری اضافه کرد:

پارک و تفرجگاه دبی شریکی ایده آل برای انجام کارهای معتبر و به یاد ماندنی برای درگیر کردن مخاطب دنیای است که با هدف تحت تاثیر قرار دادن مسافران ترانزیت فرودگاه انجام می شوند تا آن ها، دبی و بازدید از پارک و تفرجگاه دبی را به عنوان هدف سفر بعدی خود برگزینند.

تحولات بیشتر

گویی، دبی در حال تقویت گردشگری تفریحی خود و تسهیل گردش بازدیدنمایندگان در نقاط مشهور شهر است. ماه گذشته، مقامات حمل و نقل و جاده های شهر اقدام به راه اندازی یک جهت اتوبوسرانی تازه و مستقیم به سمت پارک و تفرجگاه دبی کردند.

سرویس DPR1 از ایستگاه متروی ابن بطوطه به سمت پارک حرکت می نماید. این سرویس در جهت خود از فود کرنر (Food Corner) بازار ابن بطوطه و جانکشن گاردنز (The Gardens Junction) در کوه علی نیز عبور می نماید.

منبع: کجارو / traveldailymedia.com
انتشار: 26 بهمن 1400 بروزرسانی: 26 بهمن 1400 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 2025

به "امضای تفاهم نامه تبلیغاتی بین DXB و پارک موضوعی دبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امضای تفاهم نامه تبلیغاتی بین DXB و پارک موضوعی دبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید