انگلیس به دوچرخه سواران ایران ویزا می دهد؟

به گزارش تعطیلات رو، رکابزنان ایران در حالی منتظر اعلام وقت سفارت برای دریافت ویزا هستندکه 34 روز به شروع مسابقات دوچرخه سواری جاده قهرمانی دنیا باقی مانده است.

انگلیس به دوچرخه سواران ایران ویزا می دهد؟

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران، فدراسیون دوچرخه سواری در نظر دارد سه رکابزن (دو مرد و یک خانم) را به مسابقات جاده قهرمانی دنیا اعزام کند. البته تا مسابقات قهرمانی دنیا که در یورکشر بریتانیا برگزار می گردد 34 روز باقی مانده، با این حال ایران منتظر اعلام وقت سفارت برای دریافت ویزا است.

از طرفی دو رکابزن مرد ایران در تور اندونزی حضور دارند و پس از آن نیز به چین می روند و اگر در این مدت زمان سفارت معین شد، دو رکابزن ایران باید به ترکیه سفر نمایند.

محمد گنج خانلو، امیر حسین جمشیدیان و سمیه یزدانی نفراتی هستند که برای حضور در مسابقات قهرمانی دنیا انتخاب شده اند که البته گنج خانلو و جمشیدیان در رده زیر 23 سال رکاب می زنند.

با توجه به اینکه انگلیس سه ماه پیش به دو تکواندوکار ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی دنیا ویزا نداد و چند نفر هم دقیقه 90 پیروز به دریافت ویزا شدند، باید دید تکلیف رکابزنان ایران چه می گردد و می توانند در این فاصله زمانی کوتاه باقی مانده تا مسابقات، ویزا را بگیرند یا خیر.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 343

به "انگلیس به دوچرخه سواران ایران ویزا می دهد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انگلیس به دوچرخه سواران ایران ویزا می دهد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید