اولین شکست عظیم مسوت اوزیل با فنرباغچه

به گزارش تعطیلات رو، فنرباغچه در یک بازی مهم و حیاتی با یک گل از گالاتاسرای مغلوب شد.

اولین شکست عظیم مسوت اوزیل با فنرباغچه

جهت دریافت خدمات طراح نمای ویلای دوبلکس با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، فنرباغچه امشب در حساس ترین بازی هفته بیست و چهارم سوپر لیگ ترکیه میزبان گالاتاسرای بود که در نهایت این مسابقه نزدیک با نتیجه 1-0 به سود تیم مهمان پایان یافت.

مسابقه امشب بین دو تیم فنرباغچه و گالاتاسرای بسیار نزدیک دنبال شد و هر دو تیم تنها یک موقعیت خطرناک و عظیم روی دروازه یکدیگر ایجاد کردند که تیم میزبان فرصت طلب تر ظاهر شد و در دقیقه 54 توسط ستاره مصری و جوان خود یعنی مصطفی محمد به گل رسید؛ موضوعی که باعث شد با همین تک گل به سه امتیاز شیرین دست پیدا کند.

لازم به ذکر است ستاره جدید و آلمانی فنرباغچه یعنی مسوت اوزیل که اخیراً به جمع این تیم اضافه شده در بازی امشب 27 دقیقه در میدان حضور داشت اما نتوانست مانع از شکست تیمش گردد. اوزیل در این بازی یک پاس گل ارسال کرد اما VAR گل فنرباغچه را به دلیل آفساید مردود خاطرنشان کرد.

لازم به ذکر است فنرباغچه با این شکست صدر جدول را جدول را واگذار کرد و حالا گالاتاسرای با توجه به تفاضل گل بهتر رتبه اول را به خود اختصاص داده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 2 اسفند 1399 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 1516

به "اولین شکست عظیم مسوت اوزیل با فنرباغچه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین شکست عظیم مسوت اوزیل با فنرباغچه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید