اپل با این 4 مدل آیفون خداحافظی می نماید

به گزارش تعطیلات رو، اپل قرار میخواهد در پی معرفی سری آیفون 15، فراوری برخی از مدل های قدیمی این تلفن هوشمند را متوقف کند.

اپل با این 4 مدل آیفون خداحافظی می نماید

فراوری آیفون 12 به همراه آیفون 14 پرو، آیفون 14 پرو مکس و آیفون 13 مینی ممکن است پس از عرضه آیفون 15، متوقف گردد.

توقف فراوری آیفون 12، اقدام قابل پیش بینی است، زیرا اپل معمولا مدل های قدیمی تر را پس از گذشت سه سال از زمان شروع عرضه آنها، دیگر فراوری نمی کند و آیفون 13 احتمالا جای آن را برای افرادی که در پی یک گوشی میان رده هستند، می گیرد. فراوری آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس هم ممکن است پس از گذشت یک سال از فروش، متوقف گردد که برای مدل های پرو اپل، معمول است.

سرنوشت آیفون 14 تا حدودی نامعلوم است، اما ممکن است کاهش قیمت آن مطرح باشد. اپل ممکن است با دنبال کردن الگوی توقف فراوری آیفون 12 مینی پس از دو سال از شروع فروش، آیفون 13 مینی را هم دیگر عرضه نکند. پیش بینی ادامه یا توقف عرضه آیفون 14 پلاس، سخت خواهد بود، زیرا اولین مدل پلاس اپل است.

انتظار می رود سری آیفون 15 شامل چهار مدل آیفون 15، آیفون 15 پلاس، آیفون 15 پرو و آیفون 15 پرو مکس باشد. در آیفون 15 پرو و آیفون 15 پرو مکس، ممکن است چیپ ست A 16 Bionic بکار رفته باشد و مدل های پرو هم احتمالا از نوترین پردازنده A 17 استفاده می نمایند. همه چهار دستگاه با سیستم عامل iOS 17 کار خواهند کرد که انتظار می رود در کنفرانس جهانی سالانه طراحان اپل معرفی گردد.

مثل همواره، علاقمندان فناوری مشتاقانه منتظر معرفی محصولات نو اپل خواهند بود و توقف فراوری مدل های قدیمی تر برای دادن فضا به مدل های نو و بهبودیافته پیش بینی می گردد.

منبع: ایسنا

منبع: فرادید
انتشار: 29 فروردین 1402 بروزرسانی: 29 فروردین 1402 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 2299

به "اپل با این 4 مدل آیفون خداحافظی می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپل با این 4 مدل آیفون خداحافظی می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید